אא

Eurowings החדשה של  לופטהנזה ״ממריאה״ במתכונתה החדשה

קבוצת לופטהנזה חשפה אתמול בברלין, פרטים חדשים לגבי חברת הלאו קוסט״ החדשה - ישנה שלה שתמריא במתכונתה החדשה החל מאוקטובר הקרוב. החברה תטוס גם ליעדים מחוץ לאירופה.

|חברת הבת של לופטהנזה |חברת הבת של לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה חשפה אתמול במסגרת יריד התיירות ITB -25 הנערך השבוע בברלין פרטים חדשים על חברת התעופה של הקבוצה - ״ יורוווינגס״ שתפעל במתכונת חדשה ומתוגברת.

יורוווינגס, הוקמה בשנת 1992,החלה לפעולה בשנת 1994,  והחל משנת 2006 נמצאת בבעלות של קבוצת לופטהנזה שרכשה 49% ממניותיה , בסיס החברה נמצא בדורטמונדגרמניה.

חברת ״הלאוו קוסט״ המשודרגת במתכונתה החדשה, תחל בחודש באוקטובר את טיסותיה לטווחים קצרים וארוכים וכעת ניתן כבר להזמין טיסות. טיסותיה הבין-יבשתיות של החברה יצאו מנמל התעופה בקלן, גרמניה.

מחירי הכרטיסים לטווחים ארוכים הזולים ביותר עומדים על 99.99 יורו לכל כיוון, כשהטיסות הראשונות תצאנה לאיים הקריביים, דובאי ותאילנד. החברה בונה את הקונספט שלה על המודל המוצלח של ''ג'רמנווינגס'', אשר נחשב לחדשני בתחום טיסות ה'לואו קוסט' ומותג ה'לואו קוסט' בגרמניה ובאירופה כולה, כשמטרת החברה היא לשפר את את המודל עוד יותר וכאמור להוסיף יעדים ברחבי העולם. הטיסות ארוכות הטווח ימריאו על גבי מטוסי אירבוס A200-330.

 

 

'סאן אקספרס דויטשלנד', שנולדה משת"פ של לופטהנזה וטורקיש איירליינס יפעילו את המטוסים לטווח ארוך בשמה של 'יורווינגס', עם צוות משלה, כאשר העיר וינה,  נבחרה להיות הבסיס הראשון מחוץ לגרמניה של החברה החדשה, כשגם מטוסי A320 יפעלו בקווים האירופיים החל מחורף 2015/16.

"האסטרטגיה של  יורווינגס החדשה הינה לחזק את מעמדנו בתחבורת הטיסות הישירות", אמר קרל אולריך גרנדט, מנכ"ל לופטהנזה. "החברה החדשה תתמודד עם מסלולים ארוכי טווח באמצעות מחירי כרטיסים שווים לכל נפש ויעדים אטרקטיביים. הלקוחות שלנו מצפים ובצדק לסטנדרטים גבוהים מאיתנו. הוכחנו כבר ב'ג'רמנווינגס' כי אנחנו יכולים לחבר בין מחירים נמוכים ואיכות טובה. נמשיך למלא מטרה זו גם ברשת הטווחים הנרחבת של  יורווינגס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: