אא

המנהל המסחרי של לופטהנזה :״בכוונתו להוסיף טיסות לישראל בחודשים הקרובים ״

ינס בישוף, דירקטור בכיר בקבוצת לופטהנזה והמנהל המסחרי של החברה, בראיון מיוחד לפספורטניוז בברלין במסגרת יריד התיירות, סיפר על תוכניות החברה, על הקשר המיוחד לישראל, על הכוונות לשדרג את מחלקת העסקים בקוים לת״א, ועל השינויים בקבוצת לופטהנזה בישראל ובעולם

|| ||

ינס בישוף, המנהל המסחרי של חברת לופטהנזה, ודיירקטור בכיר בקבוצת התעופה של לופטהנזה, היה עסוק בימים האחרונים מאוד. בין אין ספור ראיונות לכלי התקשורת בעולם במהלך יריד ה ITB  כיאה לתפקידו הבכיר בלופטהנזה, פגשנו אותו לחצי שעה,  בה שוחחנו על ישראל ועל התוכניות של לופטהנזה בעתיד הקרוב, בכל מה שנוגע לקוים לישראל.

בישופ מכיר כל פרט על ישראל, הבקיאות שלו בכל הנעשה בענף התעופה בישראל, מרשימה ומעידה על ההתייחסות של החברה למה שקורה בישראל.

" אנחנו מתכוננים להוסיף טיסות בקיץ הקרוב הקו ת״א - פרנקפורט, ישראל מהווה יעד מאוד אטרקטיבי וחשוב ללופטהנזה, אנחנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות בישראל שהם שותפים חשובים שלנו בישראל . הוספנו במסגרת השינויים שהיו בישראל את גרמן ווינגס בטיסות לתל אביב, זיהינו שיש פוטנציאל גדול וביקוש לתנועה של נוסעים עצמאיים לטיולים ולא רק לעסקים, ״הלאו קוסט״ שלנו מביא חיבור עם שאר המוצרים שקבוצת לופטהנזה מציעה לכל העולם״, אמר בישופ .

בישופ הוסיף: "בנוגע למחלקת העסקים - הוספנו שירות חדש לאחרונה, בו ניתן להוריד אפליקציית בידור של לופטהנזה לפני הטיסה והיא מאפשרת לנוסע לשלוט במערכת הבידור שלנו במהלך הטיסה, ולהנות מסרטים, סדרות, מוסיקה ועוד״ . לגבי מחירי הדלק וההשפעה על מחירי הטיסות אמר בישופ : ״מחירי הטיסות נמוכים כעת, ועדיין הם בכיוון למטה בשל ירידת מחיר הנפט בעולם״.

לשאלה על השינויים האחרונים בלופטהנזה בישראל אמר בישופ:״"אנו מאחדים את כל הכוחות שלנו בכל העולם וגם בישראל כמובן, במסגרת שינויים אלו איחוד חברות תעופה, הניהול יתבצע בהובלת בכירי חברת לופטהנזה, ברור לנו שמדובר באנשים ואנחנו משתדלים שלא לפגוע באנשים ועובדים שעבדו שנים רבות בחברות התעופה בהצלחה, החל מחודש מרץ, יהיה מנכ״ל אחד לכל הקבוצה ונציגות לחברות הבת שלנו, אולם לאורך זמן כל ההובלה של קבוצת לופטהנזה תהיה באמצעות לופטהנזה״  אמר בישופ והוסיף :״ נשמח להמשיך לראות תחרות הוגנת על הקווים לתל אביב עם החברות המתחרות שאותן אנחנו מכבדים".

על ישראל הקפיד לדבר בישופ לאורך כל הראיון בהערכה גדולה, מעבר להיכרות המעמיקה שלו על ישראל ועל עולם התעופה בישראל הוא הוסיף: ״י השוק בישראל הינו חזק ויציב, אנחנו אוהבים את ישראל, ומרגישים שהנוסעים וסוכני הנסיעות מאוד מעריכים אותנו אצלכם, בכוונת לופטהנזה, להמשיך ולהתרחב בקוים לישראל גם מעבר ל- 74 טיסות השבועיות שיש לקבוצת לופטהנזה לישראל״ אמר בישופ.

לגבי מחלקת העסקים של לופטהנזה שעם המעבר למטוסים צרי גוף קיבלה ״שינמוך״ משמעותי אמר :״אנחנו שומעים את הלקוחות העסקיים בישראל, נקבל החלטות כבר בקיץ הקרוב לגבי שינויים ושדרוגים נוספים בכל המחלקות ובפרט במחלקת העסקים, בנתיים אנחנו עומדים להוסיף אינטרנט אלחוטי בטיסות החברה, אנחנו בשלבים האחרונים לפני שילוב המערכת  בטיסות קצרי הטווח גם לתל אביב.״

לפני שנפרדנו,  שאלנו את בישופ,  האם בעקבות השקת חברת הלאו קוסט החדשה של לופטהנזה ״יורווינגס החדשה״, עליה הכריזה החברה בימים האחרונים, האם בכוונת החברה לסגור את ג׳רמן ווינגס, הוא השיב שאין בשלב זה כל כוונה לסגור אותה. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: