אא

שר התחבורה והתיירות מברכים על פתיחת הקו לאילת של חברת התעופה "גרמניה"

ישראל כץ: "פתיחת הקו החדש בין דיסדלורף לאילת, הוא פרי הסכם השמיים הפתוחים, שנחתם עם האיחוד האירופי"

| |

חברת התעופה הגרמנית “גרמניה”, אשר החלה השבוע (שני) באופן רשמי את פעילותה כחברת תעופה בקו ישיר בין תל אביב להמבורג וליער השחור/באדן באדן, הודיעה כי בכוונתה לפתוח במהלך 2015 גם קו טיסות ישיר, מדיסלדורף לאילת.

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, ציין כי פתיחת הקו החדש בין דיסדלורף לאילת, הוא פרי הסכם השמיים הפתוחים, שנחתם עם האיחוד האירופי והביא לגידול משמעותי במספר הטיסות בין ישראל למדינות האיחוד. לדבריו, הסכם השמיים הפתוחים פתח בפני הציבור הישראלי מגוון רחב של אפשרויות ויעדים לחו"ל ובמחירים זולים במיוחד. "ההסכם שנחתם עם האיחוד האירופי, הביא לגידול משמעותי בחברות התעופה המפעילות טיסות לישראל וממנה, והתחרות בענף מאפשרת לראשונה לצרכן הישראלי, לרכוש כרטיס טיסה ליעדים חדשים מכל רחבי אירופה ובמחירים אטרקטיביים במיוחד".

הוסיף כץ ואמר כי בשנתיים הראשונות ליישום ההסכם (2013-2014) חל גידול של 9.5% בממוצע במספר טיסות הנוסעים בין ישראל לאירופה.

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו : "משרד התיירות משקיע מאמצים במטרה להרחיב את היצע חברות התעופה הטסות לישראל. מרבית תושבי העיר מתפרנסים מענפי התיירות השונים ועל כן לתיירות הנכנסת לאילת חשיבות מכרעת למינוף כלכלי, ליצירת מקומות עבודה חדשים ולפיתוחה של העיר. המשבר הכלכלי ברוסיה ממשיך לתת אותותיו ולהוביל לירידה בתיירות מיעד זה ואנו מאמינים שטיסה זו תפתח את שערי העיר לשווקים חדשים ותחזק אותה. זוהי הטיסה הסדירה הראשונה שמגיעה מגרמניה לאילת ואנו גאים בהשיג משמעותי זה ומברכים את חברת "גרמניה" על החלטתה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: