אא

אייר ברלין מרחיבה את מגזר נסיעות העסקים

סטפן מגיארה, סגן נשיא מחלקת מכירות עסקיות: "היעד שלנו הוא להרחיב את מגזר נסיעות העסקים דרך חדשנות, מגזר הנוסעים העסקיים הוא בעל חשיבות אסטרטגית רבה עבור אייר ברלין, ואנו נמשיך להתרחב״

| |

אייר ברלין משדרגת את מחלקת נוסעי עסקים ותאגידים. החברה מציגה את המותג החדש, "airberlin business benefits". המותג מאגד בתוכו הטבות לחברות ומציג אותן בצורה שקופה. גם הנוחות ואיכות השירות לנוסעי עסקים ותאגידים עוברים תהליך שדרוג. 

״אנו נהפוך לחברת התעופה המועדפת על הנוסע העסקי. מטרתנו היא לספק לכל החברות את המוצר הנכון עבורו באמצעות הערוץ הרצוי להזמנה מראש. אנו משפרים את המוצר ואת שירות הלקוחות, ומאגדים את הפורטפוליו שלנו תחת מותג חדש שימשיך להתרחב בעקביות במהלך השנים הקרובות״, מסר גוטז אהמלמן, קצין שיווק בכיר באייר ברלין. 
 

החברה תציע שלוש תכניות שיווקיות לחברות תחת המותג "airberlin business benefits": 

  • תכנית הנקודות  לעסקים מגובשים - the established Business Points Programme לחברות בגודל ממוצע, אשר מעל 15,000 חברות כבר לוקחות בה חלק, המורחבת באופן תמידי.
  • מוצר חדש לתאגידים הנקרא Business Pro, המאפשר שינוי בהזמנה בחינם גם בתעריפי FlyClassic, ומתמקד בחברות של Best-Buy.
  • תכנית Business Prime, מודל התעריף העסקי אשר מציע מגוון אפשרויות רחב יותר, גמישות ומחירי טיסות אטרקטיביים.
     

"אייר ברלין הופכת יותר ויותר פופולרית בקרב נוסעי עסקים, לטיסות ארוכות-טווח באמצעות מחלקת העסקים המשודרגת. מגזר הנוסעים העסקיים הוא בעל חשיבות אסטרטגית רבה עבור אייר ברלין, ואנו נמשיך להתרחב״, מסר סטפן מגיארה, סגן נשיא מחלקת מכירות עסקיות גלובליות באייר ברלין. 

החברה תפתח גם פתרונות טכנולוגיים חדשים על מנת להציג את ההטבות המשופרות ללקוחותיה העסקיים אונליין, בצורה חלקה ופונקציונלית עוד יותר. בה בעת, חברת התעופה תמשיך לעבוד באופן שוטף עם סוכנויות נסיעות, ומנועי הזמנת טיסות באינטרנט. 

"היעד שלנו הוא להרחיב את מגזר נסיעות העסקים דרך חדשנות. נמשיך לכוון את עצמנו לפי רצונם של לקוחותינו. בהקשר זה מחירים אטרקטיביים יהיו חשובים באותה מידה,  כמו התהליכים של התאגידים הנמנים על לקוחותינו״, מסביר מגיארה. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: