אא

מונה בסט ממריאה לניו יורק

סיטונאית התיירות תתחיל להפעיל טיסות לניו יורק באמצעות חברת התעופה אזרביג'אן איירליינס ותשמש גם כנציגתה בישראל. הטיסות לניו יורק יצאו מתל אביב בימים ראשון ושלישי

|| ||

מונה בסט, סיטונאות מונה טורס, קיבלה לאחרונה את הנציגות לשיווק טיסות של חברת התעופה של אזרביג'אן איירלינס בארץ. אזרביג'אן איירליינס מפעילה כיום טיסות ישירות בקו ת"א- באקו ויעדים נוספים מעבר לבאקו, בחבר העמים ובמערב אירופה.  

חברת התעופה  "מתחה את גבולותיה" לאחרונה גם ליעדים רחוקים, והחל מסוף חודש מרץ תחל להפעיל טיסות לניו יורק. המראות מתל אביב יצאו בימים ראשון ושלישי, והחזרות מניו יורק יהיו בימים שבת וראשון. במונה טורס מדגישים כי לו"ז הטיסות של החברה עודכן בכדי לאפשר טיסות המשך מיידיות לניו יורק, עם המתנה של שעתיים בלבד בבאקו וזאת ללא צורך באשרת כניסה. לחברת התעופה של אזרביג'אן איירליינס, צי מטוסים חדיש והטיסות הטראנס אטלנטיות מבוצעות במטוסי איירבס 340 רחבי גוף עם מרחב אישי ואיבזור מתקדם. החברה מאפשרת לכל נוסע כבודה של 2 מזוודות כל אחת במשקל 23 ק"ג סה"כ 46 ק"ג לנוסע ובנוסף כבודת יד במשקל של 8 ק"ג.גולת הכותרת הינה המחיר האטרקטיבי,שיהיה החל מ 549$ לטיסות הלוך ושוב. במונה בסט הסבירו כי  תנאי הכרטיס גמישים והינם ללא מינימום - מקסימום חצי שנה.

  

 ניו-יורק

שדה התעופה בבאקו נחשב לידידותי ונוח כך שהקונקשיין בדרך הארוכה הטרנסאטלנטית הופכת לחלק מהחוויה.

עצירה בבאקו (אשרה מונפקת בשדה התעופה במקום) בדרך מאפשרת למטייל ליהנות מעיר קוסמופוליטית עם אתרים באווירה אירופאית, בזארים וטעימה  קולינארית של המטבח המקומי.

החברה מבטיחה כי בקרוב יתווספו יעדים נוספים, של חברת אזרביג'יאן איירליניס, בייג'ין, בנגקוק, טיבליסי ועוד. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: