אא

פספורטTV: מחלקת העסקים החדשה של בריטיש איירווייס

כיסוי מזרן מרופד, כריות גדולות יותר ושמיכות פוך במחלקת Club World וגם ארוחות בסגנון מסעדת יוקרה. מנכ"ל בריטיש איירווייס, אלכס כרוז: "נספק ללקוחותינו את מה שהם מעריכים הכי הרבה". צפו בתמונות ובסרט והחדש על מחלקת העסקים המשודרגת של החברה הבריטית

בריטיש איירווייס: ארוחות בסגנון מסעדת יוקרה. צילום: יח"צ|מנכ"ל בריטיש איירווייס בריטיש איירווייס: ארוחות בסגנון מסעדת יוקרה. צילום: יח"צ|מנכ"ל בריטיש איירווייס
חברת התעופה בריטיש איירווייס, אשר הציגה לראשונה את המושבים שהופכים למיטות שטוחות במחלקת העסקים שלה "Club World", תשקיע 400 מיליון ליש"ט בשידרוג נוסף של מחלקת העסקים בטיסות. החל מהקיץ הקרוב תכניס החברה לשימוש כיסוי מרופד למזרן השינה, שיונח על כל מושב במחלקת העסקים, בטיסות ארוכות הטווח. עד כה, נהוג היה כי מוצר זה ניתן רק לטסים במחלקה הראשונה "First", אך מחודש יולי הקרוב, גם נוסעי מחלקת העסקים יוכלו להינות ממנו. בנוסף, בכל הקווים ארוכי הטווח, כולל הקווים לישראל וממנה, יקבלו הנוסעים במחלקת העסקים כריות גדולות יותר ושמיכת פוך איכותית ומפנקת. עוד במסגרת השדרוגים שמציעה בריטיש איירווייס לנוסעי מחלקת העסקים "Club World", מעתה יוגשו כל הארוחות בסגנון מסעדת יוקרה: לא עוד מגשים עם ארוחות קבועות. מעתה, דיילי החברה יעברו במחלקה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות ולבחור ממגוון המנות הראשונות, לצד מנות אחרונות, אשר יוגשו בנפרד בסידורי שולחן, כנהוג במסעדות היוקרה המובילות בעולם.
דיילי החברה יעברו במחלקה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות. צילום: יח"צדיילי החברה יעברו במחלקה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות. צילום: יח"צ
דיילי החברה יעברו במחלקה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות. צילום: יח"צ מנכ"ל בריטיש איירווייס, אלכס כרוז, (Alex Cruz) אמר כי החברה מתכננת להמשיך ולהוביל את המהפכה התעופתית ולשדרג את השירות המוצע לנוסעי מחלקות היוקרה. "בריטיש איירווייס משקיעה בחידושים במחלקות היוקרה במטרה להעניק ללקוחות את חווית הטיסה הטובה בעולם. נמשיך ונשקיע במקומות החשובים לקהל לקוחותינו, כדי לבדל את בריטיש איירוויס מול חברות אחרות באמצעות שיפור חוויית הטיסה ומתן שירותים ייחודיים." כרוז הוסיף "אנו משקיעים במחלקת העסקים שלנו Club World, תוך התמקדות בשיפור החוויה הקולינארית ואיכות השינה של לקוחותינו, בגובה 11 וחצי קילומטר באוויר. בעתיד אנו מתכננים שדרוג נוסף למושבים עצמם שכבר היום הופכים למיטה שטוחה לחלוטין."
מנכ"ל בריטיש איירווייס, אלכס כרוז: "נמשיך ונשקיע במקומות החשובים לקהל לקוחותינו". צילום: יח"צמנכ"ל בריטיש איירווייס, אלכס כרוז: "נמשיך ונשקיע במקומות החשובים לקהל לקוחותינו". צילום: יח"צ
מנכ"ל בריטיש איירווייס, אלכס כרוז: "נמשיך ונשקיע במקומות החשובים לקהל לקוחותינו". צילום: יח"צ דגש מיוחד מושם על פיתוח ושדרוג טרקליני האירוח של בריטיש איירווייס, בנמלי התעופה העיקריים בעולם; שם תשקיע בריטיש איירווייס יותר מחמישים מיליון ליש"ט. במסגרת זו ישודרג הטרקלין הייחודי של בריטיש איירווייס בנמל התעופה JFK שבניו יורק. כמו כן, משקיעה החברה בטרקלין חדש בנמל התעופה בבוסטון, וטרקלינים נוספים בנמלי התעופה בסן פרנסיסקו, ברומא, באברדין, ביוהנסבורג, במנצ'טסר, בשיקגו ועוד. כידוע, חברת בריטיש איירווייס היא חברת התעופה הזרה היחידה המפעילה טרקלין מיוחד משל עצמה גם בנמל התעופה בן גוריון המשרת את לקוחות בריטיש איירווייס ואיבריה במחלקות היוקרה. נמל הבית של בריטיש איירווייס בטרמינל 5 שבשדה התעופה הית'רו, ליד לונדון, ישודרג גם הוא לנוסעי מחלקות הפרימיום. הטרקלינים, ובמיוחד טרקלין הקונקורד, המשמש את נוסעי המחלקה הראשונה “First” יעברו שדרוג מהותי ושיפוץ כללי. עד תום השנה הנוכחית תהיה בריטיש איירווייס לחברת התעופה הראשונה שתציע חיבור רשת בפס רחב, בעזרת רשת ה-4G במהירות גבוהה בטיסות הראשונה באירופה, עם כוונה לחבר 90% מכלל הצי שלה עד 2019.
ברטיש איירווייס: שדרוגים טכנולוגיים. צילום: יח"צברטיש איירווייס: שדרוגים טכנולוגיים. צילום: יח"צ
ברטיש איירווייס: שדרוגים טכנולוגיים. צילום: יח"צ כמו כן, חברת בריטיש איירווייס תהיה לחברת התעופה הראשונה בעולם אשר תאפשר צ'ק אין למטוס בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על סריקה וזיהוי פנים. בנמל התעופה הית'רו שליד לונדון יותקנו שלוש עמדות, בהן יוכלו הנוסעים להסתייע באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר, אשר מזהים את הנוסע לפי תווי הפנים שלו, תוך כדי סריקה מהירה של הדרכון שלו, כך שאין הוא צריך לעמוד בתורים הארוכים לקליטה ולעליה למטוס. כרוז הוסיף: "זה פשוט מאוד – אנו צריכים לספק את מה שלקוחותינו מעריכים הכי הרבה ובמקום שבו הם יעריכו זאת הכי הרבה. אנו צריכים להתמקד בהעצמת חוויית הפרימיום. כלומר, בהצעה של שירות עכשווי, חוויה קולינארית משופרת ואחידות בחוויית השירות. במחלקת התיירים, שם אנו יודעים כי המחיר הוא המניע העיקרי, אנו צריכים למקד את מאמצינו באספקת יותר מושבים במחירים הזולים ביותר תוך מתן אפשרויות בחירה לקהל לקוחותינו". בריטיש איירווייס מפעילה 19 טיסות שבועיות בקו תל אביב-ללונדון במטוסי בואינג 777 החדישים ובמטוסי בואינג 787 דרימליינר החדשים ביותר. בכל אחת מהטיסות, מופעלות ארבע מחלקות: מחלקה ראשונה ("פירסט" First); מחלקת העסקים "קלאב וורלד" (Club World); מחלקת התיירות המשודרגת (World Traveler Plus) ומחלקת התיירים (World Traveler). חשוב להדגיש כי כל הטיסות אל ומאת ישראל הן בתצורה של טיסות ארוכות טווח (Longhaul), וכל המטוסים המופעלים בקו הם מטוסים רחבי גוף. כל הטיסות של בריטיש איירווייס מתל אביב ללונדון נוחתות בטרמינל הבינלאומי מספר 5, בנמל התעופה הי'תרו.  
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: