בריסל איירליינס מציגה: שלב ראשון במהפך הדיגיטלי
חברת התעופה פתחה את שנת החדשנות הדיגיטלית עם השקת אפליקציה, באמצעותה יוכלו הנוסעים, בין השאר, להזמין טיסות ולבצע צ'ק אין. סגן נשיא החברה למסחר אלקטרוני וסלולר: "עוד הרבה צפוי להגיע במהלך השנים הקרובות כדי להציע חוויה מלאה בכל צעד"
בריסל איירליינס: גם צ'ק אין ניתן לבצע באמצעות האפליקציה. צילום: יח"צ
בריסל איירליינס משיקה אפליקציה עבור ציבור הנוסעים ומציינת את השלב הראשון בתחילתו של דור המהפך הדיגיטלי בחברה. האפליקציה, המותאמת למשתמשי האנדרואיד וה-ios, הנה הראשונה ברשימה של חידושים דיגיטליים שהחברה מתכוונת להשיק, ומאפשרת לנוסעים להזמין טיסות, לבצע צ'ק אין ולהשתמש באישור העלייה הדיגיטלי למטוס, להתעדכן לגבי שינויים בלוח הטיסות ובהמשך גם ישלח אליהם מידע עדכני ישירות למכשיר הנייד, באמצעות הודעות Push. חברת התעופה דיווחה כי ניפקה לאחרונה את אישור העלייה למטוס ה-10 מיליון באמצעות הסמארטפון ועונה ליותר מ- 500 פניות ובקשות ביום מנוסעים, אשר פונים באמצעות הפייסבוק והטוויטר. סבסטיין סקארמור, סגן נשיא בריסל איירליינס למסחר אלקטרוני וסלולר: "עם יותר ויותר מידע העומד לרשותנו אנו יכולים להתעדכן באופן טוב יותר במה רוצים הלקוחות שלנו ולספק להם זאת. קרוב ל-35% מהמכירות שלנו מתבצעות באמצעות אתר החברה brusselsairlines.com, אך גם במונחי שירות, הפלטפורמות הדיגיטליות שלנו חייבות להיות מותאמות כדי לשרת את כלל לקוחותינו, כולל אלו אשר הזמינו את כרטיסי הטיסה באמצעות סוכני נסיעות. הם זקוקים למידע מדוייק וזמין בכל עת לגבי הטיסות שלהם וחייבת להיות להם האפשרות לבצע שינויים לגבי ההזמנה שלהם מבלי להידרש לנקוט באמצעי התקשורת המסורתיים". סקארמור הוסיף עוד כי "האפליקציה הינה הצעד הראשון בכיוון הזה אך עוד הרבה צפוי להגיע במהלך השנים הקרובות כדי להציע חוויה מלאה בכל צעד".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}