אא

אל על ואמריקן איירליינס מחזקות את שיתוף הפעולה

נציגי אל על ואמריקן איירליינס, השותפות מזה שנים בהסכם קוד-שייר, נועדו בארץ לכנס ייחודי, בו נדונו דרכים לחיזוק השותפות, לחיבור מיטבי לטיסות קישור ולשיפור חוויית הנוסע

מזה שנים קיימת שותפות קוד שייר בין אל על לאמריקן איירליינס בנתיבים שונים בקווים בין ארצות הברית לישראל דרך אירופה. בשנת 2016 בוצעו התאמות מסחריות ושיפורים במסגרת ההסכם בין החברות, שהובילו לגידול משמעותי במספר הנוסעים, המתחברים לטיסות בין שתי החברות בתחנות קישור בדרכם למגוון יעדים מישראל לארה"ב ומארה"ב לישראל. הגידול המשמעותי בכמות הנוסעים המתחברים בין שתי החברות הביא לאתגרים תפעוליים לא מבוטלים והעלה את הצורך לחשוב וליצור פתרונות לטיפול בבעיות כאלה ואחרות המתעוררות בטיסות קישור. לצורך כך, ביוזמת אגף יחסים בינלאומיים של אל על ושל אמריקן איירליינס בשיתוף עם אגף מבצעי קרקע באל על, בשבוע האחרון של חודש נובמבר נערך בארץ כנס ייחודי וראשון מסוגו בהשתתפות מנהלים מחברת אל על ואמריקן איירליינס. מטרת הכנס הייתה לחזק את השותפות של הגורמים התפעוליים של שתי חברות התעופה על מנת לשפר את חוויית הנוסע ולוודא שהחיבור בין טיסות שתי החברות נעשה באופן מיטבי. דני סטפלטון, ראש אגף יחסים בינלאומיים באל על, שארגן את הכנס, מספר: "המחשבה, שעמדה מאחורי היוזמה, הייתה שבאמצעות מפגשים אישיים ובלתי אמצעיים בין מנהלי התחנות של אמריקן איירליינס מאירופה ומניו יורק יחד עם עמיתיהם, מנהלי התחנות המקבילים מאותן התחנות של אל על, נצליח לייצר תקשורת טובה ומקצועית ופתרונות תפעוליים ויצירתיים אל מול אתגרים הניצבים בפני שתי החברות". הכותרת של הכנס הייתה: Strengthening Our Cooperation, והשתתפו בו: 20 מנהלים מאמריקן איירליינס (מנהלים מהמטה של החברה ומנהלי תחנות מניו יורק, לונדון, פריז, פרנקפורט, מינכן, מדריד, ברצלונה ורומא). לרוב המשתתפים מאמריקן איירליינס היה זה הביקור הראשון בישראל. מצד אל על השתתפו בכנס: סמנכ"ל מסחר וסמנכ"ל שרות, אנשי אגף יחסים בינלאומיים ואנשי אגף מבצעי קרקע, וכן מנהלי תחנות אל על מאותן התחנות של עמיתיהם האמריקנים. לקראת הכנס מנהלי התחנות משתי החברות התבקשו להיפגש על מנת לנתח את תהליך מעבר הנוסעים ומזוודותיהם בתחנות השונות, להכין מצגת עם הנתונים על המצב הקיים, להעלות אתגרים בעבודה היומיומית והצעות לייעול ולשיפור המעבר של הנוסעים לטיסות המשך. ההיכרות האישית בין מנהלי התחנות של אל על ובין מקביליהם מאמריקן איירליינס תרמה לשיפור התקשורת, לשיתוף רעיונות יצירתיים וליצירת פתרונות מותאמים לשירות הלקוחות המשותפים. תוצרי העבודה המשותפת בתחנות השונות הוצגו ונדונו במהלך הכנס ותהליכי עבודה משופרים לעתיד אושרו. ביום השני של הכנס נערך למשתתפים גם סיור בנתב"ג, שכלל פגישה רבת חשיבות עם הנהלת שדה התעופה. "הכנס הצליח לשפר משמעותית את התקשורת בין המנהלים בשטח, לייצר מחויבות לשיפור השירות לנוסעי הקישור ופתרונות מעשיים לקיצור זמן מעבר הנוסעים ומזוודותיהם בין המטוסים של שתי החברות", סיכם דני סטפלטון את התוצרים המקצועיים של הכנס, והוסיף: "אל על מוקירה ומייחסת חשיבות בלתי רגילה לשותפויות מסחריות, שיש לה עם חברות תעופה מובילות בעולם. הכנס מבטא את המחויבות והאחריות המלאה של שתי החברות להעניק לקהל הנוסעים את השירות הטוב ואת המעבר הנוח ביותר בקישור בין הטיסות בדרכם ליעדם הסופי". הכנס נחתם בטיול בירושלים ובטקס מרגש, שנערך באנדרטה לזכר קורבנות אסון מגדלי התאומים, השוכנת על גבעה מעל עמק הארזים שבקרבת שכונת רמות בירושלים. כידוע, חברת אמריקן איירליינס נפגעה ישירות בהתקפת הטרור האיומה ב-11.9, ומנהליה התרגשו עד דמעות מהמחווה ומהטקס לזכר הקורבנות. משתתפי כנס אל על - אמריקן   בטקס באנדרטת התאומים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: