מיתוג חדש ל DragonAir
חברת הבת של קתאי שמתחילה את טיסותיה לישראל הודיעה על מיתוג מחדש של Cathay Dragon שיכלול גם שדרוג בשירותי הטיסה כגון: כריות ושמיכות, מושבים, אפשרויות בידור, ארוחות, וצבירת נקודות במועדון ובנוסף, טרקלין ה- G16 בהונג קונג ישמש כטרקלין הקבוצה
Shutterstock
חברת הבת של קתאי פסיפיק DragonAir השלימה את תהליך המיתוג מחדש ומהיום תקרא Cathay Dragon. במסגרת המיתוג מחדש לוגו החברה יהיה זהה ללוגו של קתאי פסיפיק, אך בצבע אדום. בטקס הסרת הלוט ב- Cathay Dragon House, שמו החדש של המטה הראשי של חברת התעופה בהונג קונג, מנכ"ל Cathay Dragon, Algernon Yau, אמר: "זהו יום חשוב בהיסטוריה שלנו ואני נרגש לקראת ההזדמנויות החדשות שיאפשרו לנו לצמוח להגיע להישגים ולשגשוג. אני סמוך ובטוח ש- Cathay Dragon תמשיך להעניק ללקוחותיה את הרמה הגבוהה ביותר של מצוינות תפעולית ומתן שירות שנבנה במשך 30 השנים האחרונות". המיתוג החדש בנוסף להחלפת הלוגו, יכולל שדרוג בשירותים על הטיסה כגון: כריות ושמיכות, מושבים, אפשרויות בידור וארוחות, וצבירת נקודות ב- Marco Polo Club. בנוסף, טרקלין ה- G16 בהונג קונג ישמש כטרקלין הקבוצה. חברת התעופה Cathay Dragon זכתה בשנה שעברה בפעם הרביעית בתואר חברת התעופה האזורית הטובה ביותר ב- World Awards Skytrax . טיסותיה של Cathay Dragon המחזיקה בצי של 42 מטוסים, יצטרפו לטיסותיה של Cathay Pacific אשר תחל לטוס לישראל ב-26 במרץ 2017 בתדירות של 4 פעמים בשבוע, למגוון יעדים בסין, יפן ובדרום מזרח אסיה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}