אא

PassporTv: צפו בסימולטור החדש של אל על

אל על חשפה היום את הסימולטור הראשון שלה: סימולטור לצי 737. דוד מימון, מנכ"ל אל על: "ההחלטה לרכוש סימולטור הייתה אחת ההחלטות הכי מהירות וקלות שקיבלתי בשנה האחרונה". כמה זה עלה? וגם, מה חושב היום מימון על הטייסים?

סימולטור של אל על. צילום סיון פרג' סימולטור של אל על. צילום סיון פרג'
אל על נכנסת לחוג הסילון של חברות תעופה מובילות בעולם: השיקה היום (ג') סימולטור חדש המוצב במשרדיה באור יהודה. הסימולטור, המדמה קוקפיט של בואינג 737, נרכש מחברת MPS ההולנדית תמורת 5 מיליון שקל.
מדובר בסימולטור הראשון של אל על ועד כה, טייסיה התאמנו בסימולטורים מעבר לים. "לאחר שנים ארוכות במהלכן עשתה אל על שימוש בסימולטורים בחו"ל, אנו גאים להצטרף היום אל השורה הראשונה של חברות התעופה בעולם ולהיות בעלים של סימולטור להדרכת טייסים שיחסוך משאבים רבים וזמן יקר של אימונים שנעשו עד כה רק בחו"ל, אמר היום במעמד גזירת הסרט, דוד מימון, מנכ"ל אל על. קברניט דני לויט, ממנהלי הפרויקט, הסימולטור הוסיף ואמר: "אחרי פחות משנה שהנושא הובא בפני המנכ"ל, עמד כאן הסימולטור. וכמו שאומרים אצלנו בקוקפיט: השמיים הם לא הגבול". מימון חשף עוד כי בכוונת החברה לרכוש סימולטור נוסף עבור צי 787. ולשאלת "פספורט" האם יחסי הנהלת החברה עם טייסיה, בצי 737 ובכלל, נרגעו? השיב מימון: "אנחנו בכיוון הנכון".
דוד מימון בסימולטור החדש. צילום: סיון פרג'דוד מימון בסימולטור החדש. צילום: סיון פרג'
דוד מימון בסימולטור החדש. צילום: סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימוןכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: