אא

Emirates ו-Gulf Air חתמו על הסכם קוד שייר, שייכנס לתוקף בדצמבר

שיתוף הפעולה בין החברות מתרחב, וההסכם החדש מציע ללקוחות Gulf Air מגוון יעדים ברחבי אירופה, אפריקה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק, בטיסות המשך דרך דובאי

אמירייטס. צילום: Shutterstock אמירייטס. צילום: Shutterstock

Emirates ו-Gulf Air חתמו היום באופן רשמי על הסכם קוד שייר, שייכנס לתוקף בחודש הבא. ההסכם החדש יציע חיבורים קלים ללקוחות Gulf Air מדובאי לשורה של יעדי אמירייטס ברחבי אירופה, אפריקה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק.

ההסכם נחתם היום בתערוכת התעופה בבחריין בהמשך למסגרת שיתוף הפעולה, שנקבעה בין החברות בשנה שעברה. ההסכם נחתם על ידי סר טים קלארק, נשיא אמירייטס, והמנכ"ל של גאלף אייר, קפטן וואליד אל עלאווי, בהשתתפות זאיד ר. אלזאיאני, יו"ר מועצת המנהלים של החברה הבחריינית, וצוותי ההנהלה הבכירים של שתי החברות. במסגרת השותפות המורחבת גאלף אייר תציב את הקוד שלה GF בטיסות המופעלות על ידי אמירייטס מעבר לדובאי למבחר של מוקדי התיירות העולמיים האטרקטיביים ביותר, וביניהם: בודפשט, פראג, ורשה, אלג'יריה, טוניס, באלי, האנוי, הו צ'י מין סיטי, טייפה וסאו פאולו.

השותפות החדשה תציע ללקוחות גם את הנוחות של כרטוס וצ'ק-אין משולבים, מדיניות אחידה והעברות חלקות של כבודה ותעריפים תחרותיים. לקוחות יכולים להזמין את הנסיעות שלהם באתר האינטרנט של Gulf Air, בנקודות המכירה ובסוכנויות נסיעות מקומיות ומקוונות. סר טים קלארק, נשיא אמירייטס, אמר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם Gulf Air כדי להציע ללקוחותיהם גישה גדולה יותר והזדמנויות חיבור ליעדים ייחודיים ברשת שלנו... אנו מצפים לעבוד יחד ולהשיג יותר עם Gulf Air בעתיד הקרוב ולחזק עוד יותר את הקשר שלנו".

קפטן וליד אל עלאווי, מנכ"ל Gulf Air, אמר: "היחסים שלנו עם אמירייטס תמיד היו חזקים והיום אנחנו מגיעים לרמה גבוהה יותר של שיתוף פעולה עם הזדמנויות רבות נוספות. שותפות זו תעצים את שנינו להציע חוויה טובה יותר לנוסעים ולהרחיב את אפשרויות הנסיעה שלהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמירייטסדובאיפספורט UAE - GCCגאלף אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: