כמה מושבים ניתן לדחוס בשורה במטוסים רחבי גוף?
יונייטד איירליינס מתכננת להושיב 10 נוסעים (במקום 9 עד עתה) בכל שורה במחלקת אקונומי במטוסי 777-200. אמריקן איירליינס כבר הקדימה אותה ומציגה 10 מושבים בשורה מה שנתן אפשרות לחברה להוסיף 42 מושבים במספר מטוסים מדגם זה
צילום 123rf
יונייטד איירליינס החליטה לדחוס יותר מושבי נוסעים במטוסים מדגם בואינג 777-200 המשמשים אותה בעיקר לטיסות ארוכות טווח. עפ"י התוכנית, בכל שורה במחלקת אקונומי יותקנו 10 מושבים במקום 9 עד עתה, אך יחד עם זאת, עפ"י הודעת החברה, המרווח בין השורות לא ישתנה, ויעמוד על 31 אינץ' במחלקת אקונומי ו-34 אינץ' במחלקת 'אקונומי פלוס'. בכוונת יונייטד להתקין במהלך השנים הקרובות את המבנה החדש של שורות המושבים ב-90 ממטוסי הבואינג 777-200 שלה, מבנה שיוסיף 21 מושבים לכל מטוס, ויחד עם זאת, כל מטוס יכלול את מחלקת העסקים החדשה, פולאריס, ובה 50 מושבי-מיטה. אמריקן איירליינס הקדימה זה מכבר את יונייטד בהתקנת 10 מושבים בשורה, ובכמה ממטוסי ה-777 שלה הוסיפה עד 42 מושבים, והיום הם יכולים להכיל 289 נוסעים בשורות של 10 מושבים במחלקת אקונומי.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}