״הנוסעים מצפים לשקיפות- מעקב אחר מזוודות ומעבר ללא מגע בשדה״ת״: סימפוזיון נוסעים בינל׳ ב-1.11 בבחריין
הסימפוזיון השנתי של תעשיית התעופה העולמית, יעסוק השנה בחוויית הנוסע בכל שלבי הנסיעה עד הגעה ליעד. חברת Gulf Air המארחת של הכנס של יאט״א: ״הזדמנות חשובה לתעשיית התעופה לדון ביוזמות ובסטנדרטים הנוגעים להצבת הנוסע במקום הראשון״
מנמה, בירת בחריין. צילום: Shutterstock
ארגון התעופה הבינלאומי (IATA) הודיע כי "הצבת הלקוח במקום הראשון" יהיה הנושא של סימפוזיון הנוסעים העולמי 2022, שיתקיים ב-1-3 בנובמבר בבחריין, כשחברת התעופה הלאומית Gulf Air תהיה המארחת. "כמו כל עסק, חברות התעופה מצליחות ביותר כשהן עומדות בציפיות הלקוחות. תקנים גלובליים עוזרים להקל על זה. האתגר הוא להבטיח שהסטנדרטים עומדים בקצב של חידושי טכנולוגיה ודרישות לקוחות בנושא הדיגיטל. הנוסעים מצפים לשקיפות והצעות מותאמות אישית, מעקב אחר מזוודות ומעבר ללא מגע בשדות תעופה. אני מצפה לדון כיצד אנו גורמים להתקדמות בנושאים אלה בסימפוזיון הנוסעים העולמי של IATA השנה", אמר ווילי וולש, מנכ"ל IATA. קפטן וואליד אלאלאווי, ממלא מקום המנכ"ל של Gulf Air, ישתתף בצ'אט ביום הראשון ויישא את נאום הפתיחה ביום השני. "הלקוחות שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו ב-Gulf Air. כנס זה מספק הזדמנות חשובה לתעשיית התעופה לדון ביוזמות ובסטנדרטים הנוגעים להצבת הנוסע במקום הראשון. אנו נרגשים מאוד לארח את סימפוזיון הנוסעים העולמי של IATA ומצפים לקבל את פני הדוברים והנציגים לבחריין", אמר קפטן אלאלאווי. הכנס של השנה משלב את סימפוזיון הדיגיטל, סימפוזיון נמל התעופה והנוסעים העולמי וסימפוזיון הנגישות לאירוע אחד, שישקף את החשיבות והחיבור של שלושת המרכיבים הנוגעים לחוויית הלקוח. בנוסף למפגשי המליאה יתקיימו בכנס שלושה מסלולי מידע - קמעונאות ותשלום, חוויית נמל התעופה ונגישות הנוסעים - שיתייחסו למסע הלקוח בכל התחנות של הנסיעה, החל מקנייה ורכישת מוצרי טיסות ועד הגעה ליעד. כל שלב בתהליך הנסיעה יטופל מנקודת המבט של הלקוח והספק. תארח את הכנס. צילום: שאטרסטוק
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}