אא

"אני רוצה לנצל הזדמנות זאת להתנצל באופן אישי בפני הנוסעים"

כך אמר דוד מימון מנכ"ל אל על, הבוקר בטקס פתיחת יריד ה-IMTM בו נטלו חלק שרי תיירות, שגרירים, קונסולים וסוכני נסיעות מ-58 מדינות בהשתתפות שר התיירות, יריב לוין שאמר: "אנו עדים לעידן חדש בתיירות לישראל"

||שר התיירות יריב לוין עם עמיתו הטורקי ||שר התיירות יריב לוין עם עמיתו הטורקי
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2017 ה-23 נפתחה הבוקר (ג') בגני התערוכה בתל אביב. שרי תיירות, שגרירים, קונסולים וסוכני נסיעות מ-58 מדינות הגיעו לתערוכה. בפאנל הפתיחה לקחו חלק שרים ובכירים מסרי לנקה, אתיופיה, יוון, אלבניה, בלרוס, אוקראינה, רומניה, פיליפינים, איטליה, נורבגיה וגם מטורקיה נכח שר התיירות והתרבות. יריב לוין, שר התיירות בירך את באי הפאנל וביקש מהם "אל תעבדו כל כך קשה. תראו, תחוו, תטעמו, תריחו ותשמעו". השר דיבר גם על הגידול בתעבורה התעופתית לישראל וממנה ועל הכפלת תקציב המשרד לעידוד השיווק בחו"ל. לוין ציין כי גם התיירים הישראלים נחשבים למעצמה: "מספר הישראלים היוצאים לחו"ל גבוה מחצי מהאוכלוסיה. אני לא חושב שיש משהו כזה בהיקף כזה במקום אחר בעולם". "זה לא סוד שאל על חווה ימים קשים ואני רוצה לנצל הזדמנות זאת להתנצל באופן אישי בפני הנוסעים שחוו חוסר נוחות עקב הבעיה שנוצרה", כך אמר הבוקר דוד מימון, מנכ"ל אל על בתערוכה והוסיף כי "אנו מנסים לפתור את הבעיה במהירות האפשרית". לדברי מימון "השנה יצאו יותר מ-30 אלף טיסות של אל על, למעלה מ- 1.6 מיליון תיירים כ-40% מהאוכלוסייה", ואמר כי אל על תתרחב השנה ליעדים נוספים כמו מלאגה, קרקוב, פורטו, אודסה וסרדיניה. מימון דיבר גם על חדשנות. "חדשנות מאפיינת את אל על דוגמת הדרימליינרים שבדרך. הראשון יעלה לאוויר ברבעון השלישי של 2017 ונטיס את לקוחותינו לעידן חדש של נוחות", וציין כי נוסעי החברה כבר נהנים מאינטרנט בחלק ממטוסי החברה וכמובן גם בדרימליינרים שיגיעו. "כך נראית חדשנות", סיכם והזכיר את מיזם "קוקפיט" לעידוד סטארט אפים בתחום התעופה. במפגש בין שר התיירות יריב לוין עם עמיתו הטורקי, השר נאבי אבקי (Nabi Avci), אמר השר לוין: ״אדוני השר, אני מברך אותך על בואך לישראל ומודה על השתתפותה של טורקיה ביריד IMTM. זהו הביקור הראשון של שר טורקי אחרי נירמול היחסים בין שתי המדינות. זהו ביקור חשוב ולא מקרי של שר תיירות, משום שהתיירות היא דרך מעולה להכיר אנשים, לחזק את החיבור ביניהם ובאמצעותה ניתן גם להפוך את הקשר בין המדינות טוב יותר ופורה יותר״.
שר התיירות יריב לוין עם עמיתו הטורקי, השר נאבי אבקי, בתערוכה: "אנחנו נעזרים גם במודל התיירות הטורקי". צילום: חן גלילישר התיירות יריב לוין עם עמיתו הטורקי, השר נאבי אבקי, בתערוכה: "אנחנו נעזרים גם במודל התיירות הטורקי". צילום: חן גלילי
שר התיירות יריב לוין עם עמיתו הטורקי, השר נאבי אבקי, בתערוכה: "אנחנו נעזרים גם במודל התיירות הטורקי". צילום: חן גלילי   השר לוין הוסיף כי ״היחסים הבילטארליים בין ישראל לטורקיה הם מרכיב חיוני לייצוב האיזור ולייצור תנופה כלכלית. ביקורו של עמיתי הטורקי יביא לשורה של מהלכים שיחזקו את היחסיים האסטרטגיים בין ישראל לטורקיה, שיש להם חשיבות עצומה הן מבחינה גיאו-פוליטית והן מבחינה תיירותית. שר התיירות הדגיש כי ״אנו עדים לעידן חדש בתיירות לישראל: גידול בתקציבים ובמשאבים שמושקעים בתחום שמביאים לעלייה במספר התיירים שמגיעים לארץ. אנחנו נעזרים גם במודל התיירות הטורקי על מנת להגיע לתוצאות האלו״.
מסיבת עיתונאים מאולתרת בירידמסיבת עיתונאים מאולתרת ביריד
מסיבת עיתונאים מאולתרת ביריד אייל שמואלי, מיזמי IMTM: "תערוכת התיירות הבינלאומית שברה השנה שיא במספר המציגים מחו"ל ומישראל והפכה ללא ספק לזירת העסקים העיקרית של ענף התיירות העולמית. בתערוכה נסגרות העסקאות המרכזיות לחופשות הקרבות בחודשי האביב והקיץ. כמו כן, נחשפים היעדים החדשים שעתידים לתפוס תאוצה ומוצגים החידושים הטכנולוגיים שמעצבים מחדש את פני תחום התיירות. לתערוכה ערך רב עבור ענף התיירות העולמית וכן למדינת ישראל המארחת זו הפעם ה-23 את התערוכה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדוד מימוןכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: