ITA Airways חתמה על הסכמי קוד שייר עם KLM ואיתיחאד איירווייס
חברה התעופה הלאומית החדשה של איטליה, שהחלה לפעול לפני פחות מחודשיים, חתמה כבר על הסכמי קוד משותף עם 8 חברות תעופה
צילום: SHUTTERSTOCK
חברה התעופה הלאומית החדשה של איטליה, , ITA Airways היורשת של אליטליה, החלה לפעול באינטנסיביות, והוסיפה השבוע שני הסכמי קוד שייר חדשים - עם איתיחאד איירווייס של איחוד האמירויות הערביות ו-KLM ההולנדית - בהמשך להסכמים קודמים עם: אייר אירופה, אייר מלטה, אייר סרביה, TAP אייר פורטוגל, בולגריה אייר וטארום. ITA, שהחלה לפעול ב-15 באוקטובר, כבר חתומה על הסכמי קוד שייר עם 8 חברות תעופה בינלאומיות, התורמים משמעותית להרחבת רשת הטיסות שלה. ההסכם של החברה עם KLM מבסס את הקשר של החברות בברית SkyTeam בין שתי חברות התעופה. "השותפות תאפשר ללקוחות KLM להזמין כרטיסים לשמונה יעדים חדשים בדרום אירופה", מציינת KLM. KLM תציב את הקוד שלה בטיסות ITA מעבר לרומא פיומיצ'ינו (FCO) גם לערים האיטלקיות בארי (BRI), ברינדיזי (BDS), למזיה טרמה (SUF), פאלרמו (PMO), רג'יו קלבריה (REG) וטריאסטה (TRS) וכן למלטה (MLA) ולעיר הבירה האלבניה טירנה (TIA). ITA מאידך תקבל גישה למספר רב של יעדים באירופה, כולל יעדים אליהם טסה KLM בבריטניה ובסקנדינביה. "אלה באמת חדשות טובות ש-KLM ו-ITA איירווייס הצליחו להגיע להסכם כל כך מהר, מה שמאפשר להם לעבוד יחד בקווים באירופה. איטליה היא שוק חשוב", אמר נשיא ומנכ"ל KLM, פיטר אלברס. ההסכם בין ITA ואיתיחאד יתחיל ב-14 בדצמבר, ויגדיל משמעותית את הקישוריות בין אבו דאבי (AUH), מילאן מלפנסה (MXP) ופיומיצ'ינו רומא(FCO) וכן במגוון יעדים בארץ המגף. ITA, שהחלה כאמור לפעול באמצע אוקטובר, מתכננת לטוס ל-74 יעדים ב-89 קווים עד 2025, לאחר שהיא מפעילה כבר טיסות ל-44 יעדים ו-59 קווים השנה, ובשנה הבאה תפעיל טיסות ל-58 יעדים ו-74 קווים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}