אא

KLM חברת התעופה ההולנדית משיקה את מחלקת "פרימיום קומפורט" בטיסות טרנסאטלנטיות

המחלקה החדשה מאפשרת חוויית טיסה משודרגת הכוללת מושבים מרווחים ונוחים, ארוחות פרימיום, תור מקוצר בשדות התעופה, עדיפות בקבלת כבודה ועליה מוקדמת למטוס // תוכן פרסומי

Shutterstock Shutterstock
KLM משיקה מחלקה חדשה במטוסי הבואינג 787-10 שלה: מחלקת פרימיום קומפורט. המחלקה הנוחה ממוקמת בין מחלקת העסקים והתיירים, ובה ניתן ליהנות מהטבות משתלמות כמו בידוק בדלפקי SkyPriority, מושבים נוחים ומרווחים יותר במחלקה ייעודית ושקטה, ארוחות פרימיום הכוללות יינות וליקרים, ערכת נוחות אישית לכל נוסע, wifi חופשי וחינמי, שקעי טעינה, מערכת מולטימדיה לצפייה בסרטים ועוד. חברי Flying Blue Platinum, Gold ו-Silver Elite, לקוחות של חברות עסקיות (למעט לקוחות bluebiz), ונוסעים מארה"ב, קנדה ומקסיקו יכולים להזמין את המושב שלהם ללא תוספת תשלום. המחלקה החדשה זמינה בטיסות לניו יורק, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, שיקגו, ניירובי, וקילימנג'רו/דאר א-סלאם. בהמשך, מחלקת פרימיום קומפורט תורחב גם למטוסי הבואינג B 787-900, ובכך יגדל היצע היעדים המציעים מחלקה מרווחת זו. "המחלקה החדשה תאפשר לנוסעים ליהנות מחוויית טיסה ברמה גבוהה במחירים נגישים", אומר אלון נטע, מנהל המכירות של אייר פראנס KLM בישראל. KLM ממשיכה את מגמת שיפור חוויית הנוסע לאורה היא פועלת ובמסגרתה מושקים חידושים ושדרוגים לעתים תכופות, כאשר מטרתנו העיקרית היא הרצון לספק ללקוחותינו את חווית הטיסה הטובה ביותר".

רוגע ושלווה

במחלקת "הפרימיום קומפורט" 20 עד 28 מושבים בלבד. כמו כן, הנאה מרובה ממושבים מרווחים יותר, עם מרווח רגליים נוסף ומאפשרויות הטיית הכיסא רחבות יותר. בנוסף, מסך גדול יותר, בגודל 13.3 אינץ המאפשר חווית צפייה מרבית במגוון התכנים במערכת המולטימדיה הייעודית.

חוויית טיסה חדשה: נוחות מרבית

מחלקת ה"פרימיום קומפורט" החדשה, מציעה יותר מרחב ונוחות מרבית במחיר נגיש ושווה לכל כיס. בנוסף תתאפשר הזמנת מושב במחלקה, כמו גם תוספת כבודה, skypriority והטבות נסיעה נוספות. אפשרות הזמנת "פרמיום קומפורט" בטיסות תושק בהדרגה ברחבי העולם.

ארוחות איכותיות וטעימות יותר

מגוון רחב יותר של ארוחות איכותיות: מבחר של מנות בשריות, מנות דגים או מנות צמחוניות שבלטו כפופולריות בקרב הנוסעים במחלקת העסקים העולמית שלנו. כמו גם הגשת יינות וליקרים נבחרים עם המנות המענגות האלו. השיגרה המונוטוניות של טיסות ארוכות יותר נשברת על ידי הגשת שתי ארוחות חמות, ומגוון של חטיפים ומשקאות בתזמונים שונים לאורך הטיסה.

שירות Skypriority

בשדה התעופה אפשרות להנות משירות בדלפקי הצ'ק אין המעודפים – כמו כן אפשרות שליחת שתי מזוודות לכל נוסע. עליה מוקדמת למטוס במסלול המעודף, המאפשר זמן נוסף ליהנות מנוחות המושב במטוס. KLM היא חברת התעופה ההולנדית השייכת לקבוצת אייר פראנס קלמ - ענקית התעופה העולמית המגיעה ל-314 יעדים ב-116 מדינות. עם צי של 548 מטוסים ו-101.4 מיליון נוסעים שטסו בשנת 2018, הקבוצה מפעילה עד 2,300 טיסות יומיות ומובילה בתנועת נוסעים בינלאומית מאירופה. בנוסף, תוכנית הנוסע המתמיד של הקבוצה Flying Blue היא אחת המובילות באירופה, עם למעלה מ-15 מיליון חברים. יחד עם שותפתה Delta Air Lines, קבוצת אייר פראנס KLM מפעילה את השותפות הטרנס-אטלנטית הגדולה ביותר, עם יותר מ-275 טיסות יומיות. פרטים נוספים באתר klm

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםKLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: