לופטהנזה: פיתוחים דיגיטליים וטיסות באירופה ב-49 אירו
קבוצת התעופה תשקיע 500 מיליון אירו עד שנת 2020 בפיתוח ושיפור ההיצע הדיגיטלי שלה, הכולל, בין השאר, עיצוב חדש למחלקת העסקים במטוס הבואינג 777-X החדש, שאמור לבצע את טיסתו המסחרית הראשונה ב-2020
צילום: 123rf
קבוצת לופטהנזה הכריזה היום (ה') ביריד התיירות-ITB, כי תשקיע 500 מיליון אירו עד שנת 2020 בפיתוח ושיפור ההיצע הדיגיטלי שלה, הכולל, בין השאר, עיצוב חדש למחלקת העסקים במטוס הבואינג 777-X החדש, שאמור לבצע את טיסתו המסחרית הראשונה ב-2020, שיאפשר להנוסעים לשלוט במושב ובמערכת הבידור היישר מהטלפון או הטבלט. בנוסף, הקבוצה דיווחה על השקת רמת תעריפים חדשה המאפשרת רכישת כרטיסים לכיוון אחד, לטיסות בתוך אירופה, באמצעות חברות התעופה של הקבוצה: לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס וסוויס בתעריפים המתחילים ב-49 אירו בלבד. לקוחות הקבוצה יכולים כבר היום להוריד עיתונים ומגזינים בפורט דיגיטלי, לבקש מ"מילדרד", הסייענית הדיגיטלית, להציע להם את מחירי הטיסות הטובים ביותר, לבדוק מידע אישי לגבי טיסתם באמצעות Apple Watch בזמן שהם באוויר ובקרוב יוכלו, באמצעות אפליקציה חדשה עבור הסייען הדיגיטלי Google Home, לקבל תשובות לשאלות לגבי טיסות עתידיות של לופטהנזה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}