קריסת Primera Air: "התחושה היתה שהחברה טסה מהר מדי"
לנוסעיה הבריטיים של חברת התעופה שכפי שנכתב אתמול בפספורטניוז הפסיקה את פעילותה התברר שהיא אינה מכוסה ע"י ATOL, הגוף המקומי של רשות התעופה האזרחית בבריטניה, שמבטח את תעשיית התיירות ומכסה את רוכשי חבילות התיור
צילום: Shutterstock
ביום שאחרי הודעת חברת התעופה פרימיירה על הפסקת פעילותה עולים פרטים נוספים על החברה. חברת התעופה שפועלת תחת רישיון הפעלה מדנמרק ופועלת מאיסלנד נקלעה לדבריה לקשיים בשל קשיי מימון לטווח ארוך, המחיר הגבוה של חכירת מטוסים ואי הספקתם במועד של ההזמנה למטוסי אירבוס321 Neo. אולם גורמי תעופה טוענים כי בעיותיה של פרמיירה החלו עם החלטתה להפוך לחברת לאו-קוסט שטסה לטווחים ארוכים, בדומה לחברות הסקנדינביות - WOW האיסלנדית ו-Norwegian. החברה החלה לטוס ליעדים בארה"ב ובקנדה בתחילת חודש מאי 2018 ומחיריהם ההתחלתיים של כרטיסי הטיסה היו 149 ליש"ט. "התחושה היתה שהחברה טסה מהר מדי", אמר ל-BBC מומחה תעופה. סימנים ראשונים לקשייה של החברה נראו כבר בחודש אוגוסט כאשר היא הודיעה על ביטולן של טיסות מבירמינגהם לשבעה יעדים אירופאיים החל מ-3 בספטמבר. לנוסעיה הבריטיים של החברה התברר שהיא אינה מכוסה על ידי ATOL, הגוף המקומי של רשות התעופה האזרחית בבריטניה, שמבטח את תעשיית התיירות ומכסה את רוכשי חבילות התיור.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}