הקטר של עולם התעופה
קטאר איירווייס ממשיכה לחדש: והפעם, חברת התעופה מהמפרץ הפרסי, הקוטפת בשנים האחרונות תארי הצטיינות בסקרי איכות שונים, השיקה ערכות נוחות מעוצבות גם בטיסות בטווחים קצרים ובינוניים. סגן נשיא בכיר בחברה: "שהנוסעים יזכרו את הטיסה איתנו"
Shutterstock
בספטמבר 2016 זכתה קטאר איירווייס, בפעם השנייה ברציפות, במקום הראשון בפרס החדשנות. הפרס במסגרת הכנס השנתי ה- FTE -Future travel experience שהתקיים אשתקד בלאס וגאס. החברה קטפה את הפרס לאחר שהציגה את שורת הצעדים המרשימים ביותר בתחום השירות ובתחום אבזור מטוסיה במטרה לשפר את חוויית הנוסע. מאז היא ממשיכה לחדש. והפעם, קטאר איירוויס משיקה ערכות נוחות מעוצבות של המותג Nappa Dori לטווחים קצרים ובינוניים בטיסותיה השונות. ערכות הבד יחולקו לנוסעי מחלקות ראשונה ועסקים בטיסות של חמש שעות שיצאו מנמל הבית של החברה בדוחא, בירת קטאר ליותר מ-150 יעדים שונים ברחבי תבל. הערכות מוצעות כרגע בארבעה עיצובים שונים: תמונות נוף של ערים כמו פריז, לונדון ודוחא.בחברה מבטיחים שהעיצובים ישתנו אחת לכמה חודשים. הערכות כוללות בין היתר שפתון, גרביים ומגן עיניים. "ערכות הנוחות שלנו מוגשות כמתנה לנוסעים שלנו גם בטיסות בטווחים קצרים ובינוניים. הערכות שלנו מהוות מזכרת לנוסעים. עוד דרך לזכור את הטיסה שלהם איתנו", אומר רוזן דימיטרוב, סגן נשיא בכיר לחוויית לקוח בחברה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}