Sabre תנהל הזמנות עבור אליטליה
במסגרת ההסכם ארוך הטווח בין החברות, אליטליה תטמיע בכל היבטי התפעול הקריטיים את פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS) המשולבת של Sabre, אשר כוללת גם את מערכת ניהול ההזמנות. גיא כהן, מנכ"ל סייבר ישראל: "ההסכם מתבסס על הנוכחות החזקה והצומחת של Sabre באירופה ובישראל"
גיא כהן
שיתוף פעולה בין חברת ההפצה האלקטרונית Sabre לחברת התעופה 'אליטליה': במסגרת הסכם ארוך טווח שנחתם בין החברות, אליאטליה תטמיע בכל היבטי התפעול הקריטיים של חברת התעופה את פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS) המשולבת של Sabre, אשר כוללת בין השאר את (SabreSonic Customer Sales & Service (CSS - מערכת ניהול ההזמנות המובילה בתעשייה, ככלי שיסייע לה לקדם את תכנית החידוש עליה הכריזה לאחרונה. באמצעות שימוש טכנולוגיות הקמעונאות של Sabre, אליטליה תפעל בכדי להעניק לנוסעיה חוויה מותאמת אישית. בדרכה לממש את יעדי התכנית שלה עד שנת 2017, היא גם תעשה שימוש ביכולות ובתובנות שמספקים הפתרונות של Sabre, על מנת לאתר מקורות הכנסה חדשים והזדמנויות חדשות להפחתת עלויות. גיא כהן, מנכ"ל חברת Sabre ישראל: ״אליטליה היא אחת מחברות התעופה הגדולות ביותר באירופה בכלל ובישראל בפרט. הם גיבשו מפת דרכים מרגשת לקראת העתיד, ויש להם תיאבון לטכנולוגיה חדשנית. Sabre גאה ביותר לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אליטליה ואנחנו מצפים לסייע להם לזהות דרכים שיקדמו עלייה בהכנסות, חסכון בעלויות ודרך עבודה יעילה יותר. בנוסף לכך, נעבוד עם אליטליה על מנת לגבש דרכים חדשות לשמח את הנוסעים ואת הלקוחות, על מנת שהם ימשיכו לחזור. ההסכם הזה מתבסס על הנוכחות החזקה והצומחת של Sabre באירופה ובישראל״. אלון נטע, מנכ״ל אליטליה בישראל: ״אנחנו ממציאים מחדש את אליטליה. אנחנו מצפים שבשנים הקרובות תוכלו לראות חברת תעופה בריאה שמאחוריה מותג חדש, רענן ומרגש. זוהי יוזמה רב שנתית משמעותית, והטכנולוגיה היא אבן הפינה של ההצלחה שלנו. Sabre היא מובילת תעשיה מכובדת, שמציעה את חבילת הפתרונות הרחבה ביותר בשוק. הטכנולוגיה המשולבת שלהם מספקת לנו נקודת מבט מקיפה על הפעילות שלנו, ותחולל שינוי באופן שבו אנחנו פועלים היום. המהפך הזה יבוא לידי ביטוי בביצועים משופרים ובשביעות רצון ונאמנות גבוהה יותר בקרב הלקוחות. שיתוף הפעולה החשוב הזה מרגש אותי מאוד". נוסף על הזמנות כרטיסים, אלטליה תשתמש גם במערכות בקרת ההמראות של Sabre כדי לנהל את תהליך הצ׳ק-אין והעליה למטוס בשדה התעופה; בתוכנת השיווק, התכנון וניהול המלאי וההכנסות; בפתרונות תפעוליים לניהול צוותי אוויר וקרקע; ובכלי תמיכה וקבלת החלטות בזמן אמת, שמספקים נקודת מבט ריכוזית על ניהול לוחות זמנים של טיסות, תפעול טיסות, שותפות קוד והכנסות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}