אא

"זמן לעבוד פחות": רפי שדה סיים את תפקידו כמנכ״ל מלונות דן

שדה המציג קריירה מלונאית מפוארת בישראל, מסיים את תפקידו לאחר ארבע שנים לטובת רונן ניסנבאום. "רונן מביא עימו ניסיון בינלאומי גדול.... אני עוסק בענף המלונאות משנת 71, בקצב מטורף, נהניתי מכל דקה"

רפי שדה. צילום סיוון פרג' רפי שדה. צילום סיוון פרג'

רפי שדה יסיים היום את תפקידו כמנכ"ל רשת מלונות דן.

החל ממחר בבוקר יכנס לתפקיד באופן רשמי רונן ניסנבאום שערך חפיפה עם שדה במהלך החודש האחרון. במהלך החודש החולף, ניסנבאום אף הספיק לבקר בהודו במלון שהרשת פתחה לא מכבר.

שדה כאמור יסיים את תפקיד המנכ"ל לאחר ארבע שנים בתפקיד, ויישאר ברשת עוד מספר ימים עד אשר יסיים להכין את כל הדו"חות השונים. המנכ"ל המוערך שרשם בין היתר במהלך הקריירה המלונאית המפוארת שלו, 25 שנה כמנכ"ל רשת ישרוטל, שנה וחצי כמנכ"ל רשת מלונות פתאל, ושמונה חודשים כיו"ר מלונות אפריקה ישראל, יהיה בחודש אפריל הקרוב בן 72.

שדה אמר ל'פספורטניוז' כי: "אני עוזב אחרי ארבע שנים עם מערכת יחסים באמת טובה עם כל משפחת פדרמן וכל ידידי במלונות דן. בסך הכול נהניתי מאוד, היו דברים טובים ופחות טובים, אבל אהבתי את העשייה". על ההחלטה לעזוב אמר: "אני רוצה לעבוד הרבה פחות, לבלות וליהנות עם משפחה וחברים שלי. אני מתחיל להתעסק בייעוץ, ופנו אלי כבר מכמה מקומות. אני לא רוצה לעבוד  יותר 24 שעות עם כל האחריות הכבדה. חזרתי רק ביום שלישי מטיול באנטרטיקה, היה טיול מדהים". על העיסוק במלונאות: "אני עוסק בענף משנת 71, בקצב מטורף, נהניתי מכל דקה, אני מאושר מהמקצוע בו בחרתי, מעניין, ממלא ומרתק".

על מחליפו רונן ניסנבאום שמגיע עם ניסיון גדול אומר שדה :"פגשתי בו מיד עם הגעתו, אדם נעים הליכות עם ניסיון רב, אני בטוח שהוא יעשה עבודה נהדרת. רונן מביא ניסיון בינלאומי גדול, זה   יכול לעזור לרשת מלונות דן ולתיירות בישראל".

לכתבות נוספות בנושא: בלעדי: רונן ניסנבאום הוא המועמד המוביל להחליף את רפי שדה עכשיו זה רשמי: ניסנבאום יחליף את שדה 

85,000 ש"ח בחודש

רפי שדה פורש מתפקיד מנכ"ל מלונות דן    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותרפי שדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: