אא

SWISS: שף חדש ל-Taste of Switzerland

במסגרת התכנית של החברה, "הטעם של שוויץ", נהנים נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים בטיסות ארוכות משוויץ מארוחות שנבנו במיוחד ע"י שפים מפורסמים. הפעם יהיה זה השף סוון ווסמר, המחזיק ב-2 כוכבי מישלן

צילום: יח"צ|צילום: יח"צ|צילום: יח"צ צילום: יח"צ|צילום: יח"צ|צילום: יח"צ
שף חדש ל-SWISS בתכנית 'Taste of Switzerland'. במסגרת התכנית נהנים נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים בטיסות ארוכות משוויץ, מארוחות שהורכבו במיוחד על ידי שפים מפורסמים, המשלבות מאכלים אזוריים עם מטבח בינלאומי. בפרק הנוכחי, האחראי על התפריט הוא השף סוון ווסמר, המשמש כשף הראשי במסעדת 7132 Silver שבמלון 7132 בוואלס, אשר זכתה בתואר "תגלית השנה של 2016" ומחזיקה ב-17 נקודות של גו-מיו ובשני כוכבי מישלן.   לנוסעי המחלקה הראשונה, בנה ווסמר תפריט המורכב ממנה ראשונה הכוללת בשר סרטנים ברוטב פונזו ומנה עיקרית הכוללת לחי עגל צלויה ברוטב כמהין. הנוסעים במחלקת העסקים ייהנו ממנה עיקרית של חזה עוף ממולא בתרד וגבינת שברינץ. לקינוח תוגש פנקוטה בטעם וניל ואמרטו עם ריבשת משמשים מיובשים וריבת חלב.
צילום: יח"צצילום: יח"צ
צילום: יח"צ הארוחות בשתי המחלקות מסתיימות במתאבני גבינות נבחרות ויינות מקנטון גריסון. המטעמים של קנטון גריסון  יוגשו גם במחלקת העסקים בטיסות הקצרות משוויץ בתוך אירופה, בין ה-18 ועד ה-31 בינואר. בתקופה זו תגיש SWISS ארוחות מיוחדות לציון ה- “Schlitteda Engiadinaisa”, המזחלת המשוכה על-ידי סוסים שהייתה נהוגה בסט. מוריץ שבשוויץ. המנות יכללו קרפצ'יו בשר בקר עם טרין גריסים ובטיסות ארוכות יותר, ראגו בקר עם "פיצוקל" או capuns (מאכלים דמויי ניוקי) לצד גבינה מהרי גריסון. לקינוח יקבלו הנוסעים פרוסת עוגת אגוזים מסורתית בשם אנגדין או מוס אגוזי מלך.
צילום: יח"צצילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: