אא

"רפורמת השמיים הפתוחים שקידמתי יצרה מהפכת מחירים ויעדים"

השר התחבורה ידון עם חברת ריינאייר על הקמת בייס בשדה התעופה "רמון", הצפוי להיחנך בחודשים הקרובים, ואומר: "אני מצפה משר התיירות לנקוט בצעדים להקמת תשתית שתאפשר לנצל את רפורמת השמיים הפתוחים, להבאת עשרה מיליון תיירים לישראל בתוך חמש שנים"

שר התחבורה: צפוי לאשר את בקשת ריינאייר לטוס מנתב"ג ועובדה ליעדים שונים באירופה שר התחבורה: צפוי לאשר את בקשת ריינאייר לטוס מנתב"ג ועובדה ליעדים שונים באירופה
שר התחבורה והמודיעין, ישראל כ"ץ, צפוי לאשר את בקשת חברת ריינאייר לטוס מנתב"ג ועובדה ליעדים שונים באירופה. נציגי חברת ריינאייר היו אמורים להיפגש הבוקר עם השר כ"ץ, אולם בשל המשבר בנמלים, הפגישה נדחתה. השר כ"ץ ידון עם חברת ריינאייר בין השאר גם על הקמת בייס בשדה התעופה "רמון", הצפוי להיחנך בחודשים הקרובים. חברת ריינאייר תטוס בתנאים זהים לחברות הלואו קוסט האחרות ללא הטבות חריגות במסגרת מדיניות התחרות של השמיים הפתוחים. "רפורמת השמיים הפתוחים אותה קידמתי יצרה מהפכת מחירים ויעדים, שהביאה לגידול משמעותי במספר הנוסעים ולהוזלה של תעריפי הטיסה, והרחבת הפעילות של חברת ריינאייר בישראל היא עוד שלב במהפכת השמיים הפתוחים", אמר השר כ"ץ. השר כ"ץ פנה לראש הממשלה ולשר התיירות בבקשה לגבש תכנית ממשלתית שתאפשר לנצל את רפורמת השמיים הפתוחים. "אני מצפה משר התיירות לנקוט בצעדים להקמת תשתית שתאפשר לנצל את רפורמת השמיים הפתוחים, להבאת עשרה מיליון תיירים לישראל בתוך חמש שנים", אמר השר והוסיף כי הסכם השמיים הפתוחים שנחתם עם האיחוד האירופי הביא להישגים משמעותיים עבור הצרכן הישראלי וחברות התעופה הישראליות, שהצליחו בעקבות ההסכם להגדיל את מספר הטיסות לאירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: