"אל תאמרו ביזנס. מעתה תאמרו פולאריס"
יונייטד איירליינס בישראל השיקה היום רשמית את "פולאריס": מחלקת העסקים החדשה בקווים מת"א לסן פרנסיסקו ולניו יורק. ומה היא מציעה? פיג'מה, כרית ושמיכת פוך, תפריט וקינוחים של השפים אביב משה ומאיר אדוני והקונדיטור מיקי שמו. אבי פרידמן: "פולאריס היא הכוכב הנוצץ החדש בשמי מחלקת העסקים"
מיקי שמו
פיג'מה אישית; כריות ושמיכת פוך מבית Saks Fifth Avenue; ערכת טיפוח של Soho House & Co.’s Cowshed Spa; תפריט אוכל וקינוחים מגוון של השפים אביב משה ומאיר אדוני והקונדיטור מיקי שמו; והשוס: הקברניט מברך אישית כל אחד ואחת מנוסעי המחלקה, נותן כרטיס ביקור אישי ומאפשר סלפי משותף בתא הטייס – כל אלה ועוד הם חלק מהשירות החדש של מחלקת העסקים המשודרגת של חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס ששינתה את שמה ל"פולאריס". השירות החדש, המכונה כאמור פולאריס, הוטמע באופן חלקי במחלקת עסקים של יונייטד בקווים שלה מתל אביב לסן פרנסיסקו ולניו יורק - כבר בתחילת דצמבר 2016. ומהחברה נמסר כי תמשיך להטמיע נדבכים נוספים בשירות החדש גם במהלך 2017. אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד בישראל, אמר היום (ד') באירוע הרמת כוסית מסורתית לכבוד פסח שהחברה מקיימת לתא כתבי תעופה כי: יונייטד פולאריס, שנקראת על שם כוכב הצפון, היא הכוכב הנוצץ החדש בשמי מחלקת העסקים, שנוסעים מוזמנים לבחור בה כדי ליהנות מחוויית טיסה שלווה ורגועה. השף אביב משה, שהאירוע האמור התקיים במסעדת "מסה" שבבעלותו, אמר: "חשבנו שתהיה לנו מגבלה אבל יונייטד לא הגבילה אותנו ולא הקשתה עלינו בבניית התפריט. החברה אפשרה לנו לעבוד כמו במסעדה. קיבלנו כל מה שביקשנו". עוד אמר: "עבדתי עם חברות תעופה אחרות בהן האוכל עובר כביסה, ביונייטד האוכל מוכן סמוך לטיסה עצמה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}