אא

אחרי החגים - המחירים צונחים. סופי שבוע במגוון יעדים במחיר התחלתי של 33 דולר

החגים כבר מאחור והמחירים יורדים. אנחנו בפספורטניוז בשיתוף "טיסות סודיות" קיבצנו עבורכם מחירים חסרי תקדים לסופ"ש במגוון יעדים וביניהם: פאפוס, סלוניקי, מילאנו, וינה ואבו דאבי. ארזתם כבר?

מילאנו. צילום 123rf מילאנו. צילום 123rf
לאחרונה פירסמנו כי לאחר החגים המחירים צפויים לצנוח, עתה לאחר בדיקת "טיסות סודיות" בשיתוף פספורטניוז מצאנו טיסות לסופ"ש במחיר התחלתי של 33 דולר. אז לאן טסים לסופ"ש? לפניכם מספר דוגמאות ממגוון היעדים המוצע. פאפוס, קפריסין, האי השכן מרוחק כ-40 דקות טיסה בלבד, אליו תוכלו לטוס במחיר התחלתי של 33 דולר בלבד, המחיר לכרטיס טיסה הלוך ושוב, בין התאריכים: 9-12 בדצמבר.
פאפוס, קפריסיןפאפוס, קפריסין
פאפוס, קפריסין. צילום: shutterstock אם אתם מעדיפים את לרנקה, תוכלו למצוא כרטיס טיסה הלוך ושוב במחיר התחלתי של 47 דולר בלבד לסופ"ש של ה-11-14 בינואר 2023.
ישראייר תפעיל טיסה יומית ללרנקהישראייר תפעיל טיסה יומית ללרנקה
לרנקה. צילום: 123rf מחפשים יעד אירופי קריר? טוסו לבוקרשט, רומניה בטיסה של כשעתיים בלבד ובמחיר אטרקטיבי של 39 דולר בלבד, לכרטיס טיסה הלוך ושוב בין התאריכים: 9-11 בפברואר 2023.
קורונה ברומניהקורונה ברומניה
בוקרשט. צילום Shutterstock יעד אירופי נוסף במבצע הוא ורנה, בולגריה, לשם תוכלו לטוס לסופ"ש בתאריכים: 9-12 בפברואר 2023 במחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב התחלתי של 47 דולר בלבד.
ורנהורנה
ורנה, בולגריה. נכנסה לרשימת המדינות האסורות. צילום: Shutterstock מעדיפים את יוון בטיסה קצרה? טוסו לסלוניקי המהממת לסופ"ש שבין התאריכים: 9-12 בדצמבר במחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב של 56 דולר בלבד.
סלוניקיסלוניקי
צילום: shutterstock התגעגעתם לאיטליה? מילאנו במבצע חסר תקדים: 65 דולר לכרטיס הלוך ושוב לסופ"ש של ה- 12-15 בינואר 2023. מילאנו. צילום: פספורטניוז רוצים להרגיש קור אמיתי וליהנות מגולש חם? טוסו לבודפשט, אחת הערים המדהימות באירופה בין התאריכים: 27-30 בינואר 2023 ושלמו רק 68 דולר לכרטיס הלוך ושוב.
בודפשט, הונגריהבודפשט, הונגריה
בודפשט, הונגריה. צילום: shutterstock עוד עיר שלא נוכל לוותר עליה בזכות יופיה היא וינה, אוסטריה. המבצע מציע טיסת הלוך ושוב בין התאריכים: ה-13-16 בינואר 2023 במחיר התחלתי של 69 דולר.
וינהוינה
וינה. צילום: shutterstock מעדיפים יעד חם בחורף קר? אבו דאבי, איחוד האמירויות, במחיר התחלתי של 101 דולר לטיסת הלוך ושוב.
מוזאון הלוברמוזאון הלובר
מוזאון הלובר אבו דאבי. צילום: רואי אזולאי שכנענו אתכם? כנסו ללינק של טיסות לסופי שבוע והזמינו. הטיסות מופעלות על ידי מגוון חברות תעופה. כבודה: משתנה בין חברות התעופה. כל הטיסות ישירות ומחיר הכרטיסים הוא הלוך ושוב, לתאריכים שבין: נובמבר 2022 ועד מרץ 2023.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטיסות סודיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: