פרסום ראשון: איבריה והסוכנים בדרך להליך גישור
בעקבות התביעה של סוכני הנסיעות נגד חברות תעופה על אי תשלום עמלה, הגיעו ההתאחדות וחברת איבריה לסיכום עקרוני לפיו תוסדר המחלוקת בתהליך גישור. בהמשך להסכם איבריה תבטל את כוונתה לנתק בשלב זה את משרדי הנסיעות מהמערכות הממוחשבות
השבוע מתחיל הליך הגישור בין סוכני הנסיעות לאיבריה
כפי שפרסמנו בחודש שעבר, 92 סוכנויות באמצעות התאחדות משרדי הנסיעות הגישו תביעה מתוקנת לבית המשפט נגד חברות התעופה: אייר פרנס, ק.ל.מ, צ'ך איירליינס, אליטליה, אייר קנדה ואיבריה, על אי תשלום עמלת מכירה. בעקבות התביעה התקיימו מגעים בין הסוכנויות התובעות לבין חברת איבריה בקשר להסדר דיוני ביניהם, והמגעים הבשילו לכדי הסכם עקרוני עם חברת התעופה, לפיו יפנו הצדדים את המחלוקות שביניהם להליך גישור. כזכור, איבריה התריעה במכתב לסוכנים בחודש ספטמבר על כוונתה לנתק מהמערכות הממוחשבות סוכנים, שאינם מעוניינים לפעול כסוכנים מורשים שלהם: "אם הנכם מעוניינים לפעול כסוכן מורשה מטעם איבריה עפ"י התנאים, אנא הודיעונו על כך עד ליום 30.10.16. אם תודיעו לנו קודם לתאריך האמור כי ההצעה עפ"י ההודעה אינה מקובלת עליכם, נמשיך בניתוקכם מהמערכות הממוחשבות". במסגרת ההסכמה הדיונית על תהליך הגישור איבריה תחזור בה מן המכתב הנ"ל ולא תנתק בשלב זה את סוכנויות ומשרדי הנסיעות מהמערכות הממוחשבות, גם את אלה שקיבלו את מכתבי ההתרעה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}