איזי ג'ט: גייסנו 350 "ידיים עוזרות" לתגבור בנמלי תעופה
על פי הודעת חברת הלואו קוסט, העובדים החדשים יעניקו שירות לצד צוותי הקרקע בשדות תעופה מרכזיים ברחבי בריטניה: לונדון גטוויק, לוטון, מנצ'סטר, בריסטול ואדינבורו. השירות יינתן בימים ד'-א' במהלך הקיץ עד 4 בספטמבר
איזי ג'ט.Photo: shutterstock
חברת החסך הבריטית, אזי ג'ט, הודיעה היום (ג') על גיוס של 350 עובדים חדשים לתגבור בנמלי התעופה אליהם ומהם החברה מפעילה טיסות. על פי הודעת החברה, ה"ידיים עוזרות", כפי שהיא מכנה את העובדים החדשים, יעניקו שירות לצד צוותי הקרקע בשדות תעופה מרכזיים ברחבי בריטניה: לונדון גטוויק, לוטון, מנצ'סטר, בריסטול ואדינבורו. השירות יינתן במהלך הקיץ בימים רביעי-ראשון, עד 4 בספטמבר. בתוך כך, החברה הודיעה גם על השקעה במרכז שירות לקוחות חדש במילאנו במסגרתה גם שעות הפעילות של שירות הלקוחות הורחבו על מנת לשרת את הנוסעים משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה המאוחרות, עם נציגים שזמינים בין השעות 6:00-23:00. זאת ועוד, איזי ג'ט השיקה מחדש גם את השירות Twilight Bag Drop בלונדון גטוויק. השירות, שהיה פופולארי לפני פרוץ מגפת הקורונה, הוא חינמי ומאפשר ללקוחות הטסים בטיסות בוקר מוקדמות למסור את המזוודות שלהם בערב שלפני הטיסה. יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט: "סיוע ללקוחות ודאגה שהחוויה שלהם מהחופשה תהיה טובה נמצאים בראש סדר העדיפויות של איזי ג'ט. אנו יוצאים עם שורה של יוזמות על מנת לספק תמיכה נוספת ליותר מ-6.2 מיליון לקוחות שטסים איתנו במהלך החגים ויש רבים מהם שזהו הטיול הראשון שלהם מאז המגפה. על ידי הרחבת השירותים הקיימים, הארכת שעות שירות הלקוחות ותגבור צוות שירות הלקוחות בצורה משמעותית, אנו מבטיחים ללקוחותינו את התמיכה שהם זקוקים לה כשהם טסים איתנו בקיץ הזה". איזי ג'ט מטיסה למעלה מ-96 מיליון נוסעים מדי שנה, למעלה מ-16 מיליון מהם למטרת עסקים. בצי שלה מעל 300 מטוסים הפעילים בכאלף נתיבים ל-150 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}