אא

אייר אירופה משיקה טיסה חמישית בקו ת"א - מדריד

חברת התעופה הספרדית מגדילה את תדירות טיסותיה לישראל. החל מה-11 באפריל תפעיל טיסה נוספת בקו ת"א-מדריד. מחיר הכרטיס שימריא מת"א למדריד בימי ג' החל מ-250$. החברה תפתח קו חדש לבוסטון

צילום: יח"צ צילום: יח"צ
חברת התעופה אייר אירופה מגדילה את תדירות טיסותיה לישראל. החל מה- 11 באפריל 2017 תתווסף טיסה נוספת ל-4 הטיסות השבועיות שכבר קיימות בקו ת"א-מדריד. הקו הנוסף יופעל במטוס בואינג 737-800 וימריא בימי שלישי למדריד, זאת בנוסף לטיסות היוצאות בימים שני, רביעי ושישי. מחיר כרטיס: החל מ-250$. אנה טרבסי, מנהלת המסחר והמכירות של אייר אירופה: "אנו שמחים להודיע על הגדלת הקיבולת בקו לישראל ל- 5 פעמים בשבוע. קו הטיסות לישראל שהשקנו לפני כשנה וחצי הוכח כפופולרי מאוד בקרב הקהל הישראלי. במהלך תשעת החודשים של 2016 מינואר ועד ספטמבר נרשמה עליה של כ- 22% במספר הנוסעים מישראל לעומת התקופה המקבילה אשתקד עם אייר אירופה - נתון יוצא דופן, זאת כי אנו מציעים לנוסעים מישראל מלבד טיסות לספרד גם טיסות קשר נוחות לרחבי דרום ומרכז אמריקה וארה"ב ולכן החלטנו להוסיף עוד טיסה בעקבות הביקוש מצד הקהל הישראלי".
מדרידמדריד
מדריד   לדברי ניסים סגיס, מנהל המסחר של טל תעופה המייצגת בלעדית את אייר אירופה בישראל: "הגידול תוך פחות משנתיים מ- 3 טיסות ל- 5 טיסות שבועיות, מוכיח את שביעות הרצון של הישראלים מחברת אייר אירופה". בנוסף, החברה הודיעה על פתיחת קו טיסות חדש לבוסטון. הטיסה הראשונה תצא ב- 14.6 שלוש פעמים בשבוע בימי רביעי, שישי וראשון. הטיסות יוצאות ממדריד בשעה 15:30 ונוחתות בבוסטון בשעה 17:20 שעון מקומי והטיסות חזרה ממריאות בבוסטון בשעה 17:20 ונוחתות במדריד בשעה 12:30 במדריד למחרת שעון מקומי. זהו קו הטיסה השלישי של אייר אירופה לארה"ב המתווסף לטיסות הקיימות למיאמי ולניו יורק. החברה רשמה בתשעת החדשים של 2016 גידול של 4% בכמות הנוסעים בקווים לארה"ב.
בוסטוןבוסטון
בוסטון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: