אייר פרנס – ק.ל.מ בצמרת הדירוג העולמי של שביעות רצון הנוסעים
אתר AirHelp משווה בין חברות התעופה הבינלאומיות במדדים שונים של התייחסות לנוסעים: איכות ושירות, עמידה בלוח זמנים וטיפול בתביעות, ומדרג אותן עפ"י שביעות רצון הנוסעים
Shutterstock
אתר התעופה AirHelp הוא אתר המסייע לנוסעים באמצעות סקרי דעת קהל לבחון את חברות התעופה הבינלאומיות במגוון מדדים. הסקר הפופולארי ביותר של AirHelp עורך השוואה בין חברות התעופה עפ"י מדדים של שביעות רצון הנוסעים. הסקר בודק שלושה קריטריונים: איכות ושירות, עמידה בלוח זמנים והתייחסות לתביעות נוסעים. מדד האיכות והשירות מבוסס על דירוג אתר התעופה הבינלאומי המוביל Skytrax הבוחן מאות פרמטרים של איכות ושירות הן בטיסה והן על הקרקע. מדד עמידה בלוח זמנים בוחן המראות ונחיתות עפ"י הלו"ז המתוכנן. מדד התייחסות לתביעות נוסעים בוחן את היעילות וההוגנות של חברת התעופה אל מול תביעות הנוסעים על השבת כספים ופיצוי על איחורים. שקלול שלושת המדדים מעניק לחברת התעופה ציון כולל. בדירוג העולמי ראויה לציון מיוחד קבוצת אייר פרנס – ק.ל.מ המדורגת במקומות השני והרביעי בין חברות התעופה בעולם. להן דירוג 10 החברות המובילות והציון הסופי, ובסוגריים עפ"י הסדר הציונים לאיכות ושירות, עמידה בלו"ז וטיפול בתביעות: קטאר איירווייס 8.9 (10, 8.7, 8.1), ק.ל.מ 8.5 (8, 8.8, 8.7), אייר בלטיק 8.2 (6, 9.4, 9.3), אייר פרנס 8.2 (8, 8.3, 8.3) לופטהנזה 8 (8, 8.6, 8), אייר קנדה 8 (9.8, 7, 8.3), אמירייטס 7.9 (8, 8.2, 7.6), קרואטיה איירליינס 7.9 (6, 8.2, 9.5) בריטיש איירווייס 7.8 (8, 7.7, 7.8), פינאייר 7.8 (8, 9, 6.4).
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}