אייר קנדה: מחלקה ראשונה – out, מחלקת עסקים משופרת – in
בדומה למרבית חברות התעופה האמריקניות, החליטה החברה לבטל את המחלקה הראשונה בטיסות הבינלאומיות לטובת מחלקת עסקים מורחבת ומשופרת. "מרבית לקוחותינו מעדיפים שינה טובה במחיר סביר ואטרקטיבי על פני שירות מוגזם 'מעל הראש' במחיר גבוה מאד", מציין נשיא החברה
Shutterstock
חברת התעופה אייר קנדה החליטה לבטל את המחלקה הראשונה בטיסותיה הבינלאומיות לטובת מחלקת עסקים מרווחת ומשופרת, שתעניק לנוסעים שירות מיטבי. נשיא אייר קנדה, בנג'מין סמית', אומר כי דיילים, המגישים קוויאר או רושמים בקשות של הנוסעים במחלקה הראשונה, אינם נחוצים עוד, אולי רק במקרים יוצאי דופן בנתיבים בודדים של מרכזים בנקאיים, כמו ניו יורק, לונדון או טוקיו. עם ביטול המחלקה הראשונה, מחלקת העסקים המשופרת והיוקרתית של אייר קנדה תציע מיטות שטוחות עם גישה למעבר. "ברור כי מרבית לקוחות אייר קנדה מעדיפים שינה טובה במחיר סביר ואטרקטיבי על פני שירות מוגזם 'מעל הראש' במחיר גבוה מאד", הדגיש נשיא החברה והוסיף: "הנוסעים העסקיים שלנו מעוניינים בשלושה דברים: עקביות, תא נוסעים שקט ונקי וחווית טיסה נטולת מתח". בעקבות השינוי של אייר קנדה, חברת אמריקן איירליינס תיוותר כחברה הצפון האמריקנית היחידה, שתפעיל מחלקה ראשונה בטיסות ארוכות טווח, וגם היא בהיקף מצומצם, ב-20 מטוסי בואינג 777-300ER. יונייטד מבטלת במהלך השנים הקרובות את המחלקה הראשונה לטובת פולאריס, מחלקת העסקים החדשה, בעוד דלתא ביטלה זה מכבר את המחלקה הראשונה. חברות תעופה בינלאומיות בעלות מוניטין כמו: לופטהנזה, סוויס, בריטיש איירווייס, אייר פרנס, ג'פאן איירליינס ואחרות, עדיין דבקות במחלקה הראשונה, אך עם התכווצות החלל הפנימי של תאי הנוסעים, לא מעט חברות מעדיפות לבטל אותה ולהרחיב את מחלקת העסקים. סמית' מחזק את המגמה באומרו, כי תאי המחלקה הראשונה רק הולכים ומתכווצים ומחלקות העסקים הולכות ומשתפרות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}