אא

אייר קנדה: שיא בתפוסת הנוסעים בחודש ינואר 2016

מנכ"ל ונשיא אייר קנדה: "אני שמח לדווח על אחוזי תפוסת שיא של 80.1% בחודש ינואר, בחודש ינואר, אייר קנדה הצליחה להגדיל את תנועת הנוסעים בכל השווקים בהם היא פועלת והושגה עליה באחוזי התפוסה"

אייר קנדה: שיא בתפוסת הנוסעים בינואר אייר קנדה: שיא בתפוסת הנוסעים בינואר

חברת אייר קנדה מדווחת על תפוסת שיא של 80.1% במהלך ינואר 2016, בהשוואה לתפוסה אשתקד ובמקביל לתוספת 7.1% בקיבולת.

תוצאה זו משקפת את כלל התנועה בכל היצע מושבי החברה הכוללת גם את היצע המושבים בחברות האזוריות מהן רוכשת החברה מושבים, כמו גם, היצע המושבים העומדים לרשותה על ידי חברת הבת שלה, אייר קנדה Rouge.

קיילין רובינסקו, מנכ"ל ונשיא אייר קנדה: "אני שמח לדווח על אחוזי תפוסת שיא של 80.1% בחודש ינואר, בחודש ינואר, אייר קנדה הצליחה להגדיל את תנועת הנוסעים בכל השווקים בהם היא פועלת: השוק האטלנטי ,הפסיפי, דרום אמריקה והקאריביים בהם הושגה עליה באחוזי התפוסה בהשוואה לאחוזי התפוסה אשתקד. תוצאות מרשימות אלה מדגישות את האפקטיביות של האסטרטגיה המסחרית בה נקטה חברת התעופה אשר התמקדה בהרחבת הקווים הבינלאומיים, הרחבת המותג Air Canada Rouge בשווקי הפנאי, גידול בתנועה בין קנדה לארצות הברית, הרחבת מספר המושבים במטוסי בואינג777, הצלחת המוצר פרימיום- אקונומי, שיתוף הפעולה A++ עם חברות הסטאר אלאינס".

מר רובינסקו הוסיף ואמר כי: "כל אלה, ביחד עם השינויים שאנו מובילים בשנים האחרונות, מאפשרים לנו צמצום עלויות, העמדת צי מטוסים מתאים וגמישות שיש בהם משום מענה לשווקים התחרותיים, לתנודתיות בערך הדולר הקנדי ולהאטה הכלכלית. הוכחנו מעל ומעבר יצירתיות ונקיטת יוזמות ניהוליות המסייעות לנו לעמוד בדרישות השוק".

בסיום דבריו ,ציין רובינסקו כי: אייר קנדה תמשיך להגדיל את קיבולת המושבים על מנת להגדיל את הרווחיות. כמו גן, הודה לנוסעים שבחרו לטוס אייר קנדה ,כמוביל המועדף עליהם וכן גם לעובדי אייר קנדה על שעשו כמיטב יכולתם על מנת להעניק שירות מהרמה הגבוהה ביותר לנוסעי החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: