אא

איסתא מעדכנת את שם החברה. יו״ר הדירקטריון יזכה למענק שנתי

הדירקטוריון נימק את ההחלטה כי היא נועדה להעניק תמריץ להמשיך לפעול להשאת רווחיה והשגת יעדיה. שם החברה ישונה ל"איסתא ליינס בע"מ"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

דירקטוריון חברת איסתא אישר להעניק ליו"ר הדירקטוריון טל שיינברום, מענק שנתי בסך של 80 אלף שקל. הוא מכהן כיו"ר החברה החל מיום 1.1.2022, בהיקף משרה של 40%, בתמורה לשכר חודשי בסך של כ-17 אלף שקל ברוטו. דירקטוריון החברה נימק את המענק: "סכום המענק המוצע ראוי, סביר ותואם את מדיניות התגמול של החברה והמהווה תרומה הולמת לשירותים שהעניק טל לחברה במהלך שנת 2022 , היקפם ותרומתם, לרבות בשים לב להיקף התגמול הכולל לו זכאי טל. תשלום המענק הינו לטובת החברה, ונועד להעניק לטל תמריץ להמשיך לפעול להשאת רווחיה והשגת יעדיה". כמו כן החליטו באיסתא לשנות את שם החברה שתיקרא מעתה,"איסתא ליינס בע"מ" ובלועזית Issta Lines Ltd.

באיסתא החליטו על הארכת כהונתם של הדירקטורים הבאים :ערן זמורה, אהוד רובינשטיין, יצחק לקס, אברהם שומר וטל שיינברום לתקופת כהונה נוספת עד לאסיפה השנתית הבאה של החברה. כאשר האסיפה שתתכנס ב-6.12.2022 תצטרך לאשר את הארכה. כמו כן בחברה יצורף דירקטור חדש, אריה סוסלי בן ה-50. הוא כיום מייסד ומנכ"ל RVS by Raclo Group, לפני מנהל אזורי בכיר במשרד ראש הממשלה, מנהל סניף באירופה מטעם משרד ראש הממשלה. הוא בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת נורת'ווסטרן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: