אל על ואלסקה איירליינס מרחיבות את השותפות
בטקס חגיגי עם הגעת הטיסה הראשונה של אל על לסן פרנסיסקו חתמו המנכ"לים של שתי החברות על הסכם שיתוף פעולה, שיכלול, בנוסף לסכם קוד-שייר מורחב, גם הדדיות בתוכניות הנוסע המתמיד
צילום: Alaska Airlines|גונן אוסישקין
אל על ואלסקה איירליינס הרחיבו את ההסכם המסחרי ביניהן, ונוסף לקוד-שייר מורחב, ההסכם כולל שותפות הדדית בתוכניות הנוסע המתמיד. ההסכם נחתם אתמול ע"י המנכ"לים של שתי החברות בטקס חגיגי בנמל התעופה בסן פרנסיסקו עם הגעת הטיסה הראשונה של אל על מתל אביב בהשתתפות מכובדים וקברניטי העיר. הסכם השותפות בין שתי החברות, הכולל הדדיות בתוכניות הנוסע המתמיד של שתי החברות, שייכנס לתוקף ב-1 ביולי הקרוב, מהווה תוספת להסכם הקוד-שייר, שנכנס לתוקף לפני ימים אחדים, ומאפשר לאל על להחיל את הקוד LY על מגוון טיסות של AS, אלסקה איירליינס, בארצות הברית. דהיינו, ישראלים יוכלו לטוס למגוון רחב של יעדי המשך בארה"ב בכרטיס אחד של אל על. הסכם הקוד-שייר, החל על טיסות מ-5 במאי, כולל טיסות של אלסקה איירליינס מניו-ארק, מלוס אנג'לס ומעתה גם מסן פרנסיסקו, ממנה אל על תוכל להחיל את הקוד שלה על טיסות אל מגוון יעדים, וביניהם: סיאטל, סן דיאגו, פורטלנד, הונולולו, לוס אנג'לס, אוסטין, דאלאס, וושינגטון, קנזס סיטי, סולט לייק סיטי, הוואי ולאס וגאס, וכפוף לאישורים רגולטוריים, גם למגוון יעדים במקסיקו. שתי החברות יציעו לחברי תוכניות הנוסע המתמיד צבירה והמרה של נקודות/מיילים הדדיות בטיסות של שתי החברות ואפשרות לנצל אותם להטבות עפ"י בחירתם. "זה יום היסטורי לאל על", אמר גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, בטקס. "מלבד העובדה שאל על מקושרת ישירות למרכזי היי-טק באמצעות שלוש הטיסות השבועיות החדשות, אנו מעניקים ללקוחות שלנו מגוון אופציות בתוכנית הקוד-שייר והסכמי הנוסע המתמיד עם אלסקה איירליינס". ברד טילדן, מנכ"ל אלסקה איירליינס, אמר בטקס: "אלסקה איירליינס ואל על יציעו מעתה יותר אפשריות לנוסעים לטוס מהחוף המערבי לתל אביב...עם שיתוף הפעולה של אל על, אלסקה איירליינס מחזקת יותר מתמיד את הקישוריות הבינלאומית שלה מסן פרנסיסקו". חברת התעופה אלסקה איירליינס ושותפותיה האזריות מטיסות מדי שנה 44 מיליון נוסעים ליותר מ-115 יעדים ברחבי ארצות הברית, מקסיקו, קנדה וקוסטה ריקה. אלסקה איירליינס נחשבת לחברת תעופה משובחת המספקת לנוסעים שירות מעולה. בשנתיים האחרונות היא דורגה כחברת הפנים המובילה בארה"ב ע"י אתר MONEY, זכתה לתואר 'שירות הנוסעים הטוב ביותר בארה"ב' ע"י מגזין TRAVEL+LEISURE, ומזה 11 שנה זוכה לשבח על שביעות הרצון של הלקוחות ע"י חברת J.D. Power, המנתחת את משובי הלקוחות הטסים בחברות התעופה האמריקניות. גונן אוסישקין, מנכל אל על ובראד טילדן, מנכל אלסקה איירליינס. צילום: Joshua Leung צילום: shutterstock
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}