אא

אל על ורשת התכשיטים פדני בשיתוף פעולה

נוסעי אל על הרוכשים כרטיס טיסה במחלקת עסקים או ראשונה יקבלו החזר כספי מלא של עלות כרטיס הטיסה, ברכישה ברשת חנויות פדני. המבצע תקף להזמנות חדשות בלבד ולכרטוסים החל מה 1.2.106, לרכישה ויציאות עד 30.6.2016

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה אל על ורשת התכשיטים פדני PADANI, יוצאות לראשונה בשיתוף פעולה שיווקי, החברות יעניקו ללקוחות מחלקות היוקרה של אל-על, הטבה החל מה-1 בפברואר נוסעי מחלקות היוקרה של אל על, מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים, מקבלים החזר עלות כרטיס הטיסה למימוש ברשת PADANI, עד שווי של 35% מערך הקניה.

נוסעי אל על הרוכשים כרטיס טיסה במחלקת עסקים או ראשונה יקבלו החזר כספי מלא של עלות כרטיס הטיסה, ברכישה ברשת חנויות פדני. סכום ההחזר יהווה עד 35% מסכום הרכישה הכולל בפדני. ההטבה תינתן ביחס למחיר המחירון הקטלוגי המלא של הפריטים שיירכשו. לצורך מימוש ההטבה על הנוסע להציג במעמד הרכישה כרטיס של אל עד במח' עסקים או ראשונה בו מוצג הערך הכספי של הכרטיס, לא כולל כרטיסי בונוס ושדרוגים.

המבצע תקף להזמנות חדשות בלבד ולכרטוסים החל מה 1.2.106, לרכישה ויציאות עד 30.6.2016. תוקף מימוש ההטבה בחנויות פדני עד ה 31.8.2016. ההטבה תקפה לרכישה אחת בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: