אל על: זינוק של 130% בנתח המכירות באינטרנט מכלל מכירות החברה בהשוואה ל-2019
מתחילת 2022 כ-37% מכלל המכירות נעשה דרך האינטרנט לעומת 2019. עלייה של 47% בהורדות האפליקציה, כאשר מתחילת שנת 2021- נרשמו 253 אלף הורדות לעומת 172 אלף בתקופה המקבילה ב-2019
צילום: 123rf
עלייה משמעותית במכירות אל על באמצעות האינטרנט. מתחילת 2022 רושמת חברת התעופה זינוק נאה של 130% בנתח המכירות באינטרנט זאת מכלל מכירות החברה לעומת 2019, טרום משבר הקורונה. מתחילת 2022 כ-37% מכלל המכירות נערכות באמצעות האינטרנט לעומת כ-63% בשאר הערוצים. ב-2019 רק כ-16% ממכירות החברה היו באמצעות האינטרנט, כאשר כ-84% מהמכירות היו בשאר האמצעים. מתחילת 2022 החברה רושמת של כ-26% במשתמשים פעילים באפליקציה. סך הכול 204,239 לעומת 161,878 בתקופה המקבילה ב-2019. אל על רשמה עלייה של 47% בהורדות האפליקציה, כאשר מתחילת שנת 2021 סך הכול נרשמו 253 אלף הורדות לעומת 172 אלף בתקופה המקבילה ב-2019.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}