אא

אל על: חוויה קולינארית חדשה בטרקלין המלך דוד

החברה הציגה הבוקר את השדרוג הנרחב שביצעה בטרקלין המלך דוד בנתב"ג במסגרתו הקימה שת"פ עם חברת הקייטרינג מזל טלה שבנתה תוכן חדש בטרקלין הכולל מאפיה פעילה, אספרסו בר, וויסקי בר ועוד. דוד מימון: "גאים על ההזדמנות להעניק לנוסעים שירותים ייחודיים וברמה בינלאומית"

צילום -אנטולי מיכאלו|יהודית גריסרו יואש בן אליעזר עמי קאופמן ז'ק בר ודוד מימון צילום סיון פרג.|צילום: אנטולי מיכאלו||צילום: אנטולי מיכאלו|צילו צילום -אנטולי מיכאלו|יהודית גריסרו יואש בן אליעזר עמי קאופמן ז'ק בר ודוד מימון צילום סיון פרג.|צילום: אנטולי מיכאלו||צילום: אנטולי מיכאלו|צילו
בשנים האחרונות חברות תעופה זרות שונות, בנו, שיפצו והרחיבו את טרקליניהן בנמלי הבית שלהן על מנת למשוך אליהם את הנוסעים העסקיים, וכך גם בחברת אל-על החליטו שלא לשקוד על השמרים ולבצע שיפור משמעותי בשירות לנוסע בטרקלין המלך דוד בנתב"ג. גולת הכותרת של שיפור השירות הוא שדרוג של המזון והשתייה המוצע לנוסעים – באל-על הקימו בטרקלין היוקרה המלך דוד - בר יין עם מבחר יינות של יקבי רמת הגולן, מאפייה מבית 'בונז'ור' שתציע מאפים, כריכים ופיצות חמות לנוסעים- המאפיה שנבנתה בטרקלין עצמו, תספק ללקוחות סביב השעון מאפים טריים שיאפו במקום וכך אורחי הטרקלין יוכלו להבחין בתנור שהוצב בקדמת אזור הגשת המאפים הריחניים. בנוסף, שתי פינות קפה המכילות מכונות אספרסו חדשות של רשת בית קפה ג'ו, ומבחר רחב של גבינות, דגים, ירקות ושתייה חמה וקרה. במסגרת השדרוג חברה אל על למחלקת הייעוץ והקולינרי "מזל טלה" אשר בנתה כאמור את התוכן החדש בטרקלין הכולל תפריט חדש, מאפיה פעילה במקום, אספרסו בר מקצועי, בר וויסקי אלגנטי, בר יין איכותי ועוד. בקומת הגלריה של הטרקלין הוקם טקלין הסינגל מאלט וויסקי של טמפו ובר היין של יקב רמת הגולן הוצג אף הוא לטובת חובבי היין שבין הלקוחות.
elalking900elalking900
יהודית גריסרו יואש בן אליעזר עמי קאופמן ז'ק בר ודוד מימון. צילום: סיון פרג זולת התפריט המורחב, בטרקלין המלך דוד ממשיכים להציע לנוסעים מרכז עסקים, טיפולי ספא, כורסאות עיסוי, פינות ישיבה מרווחות ושקטות, דלפקי כרטוס ושירות נפרדים, עיתונים ומגזינים. בנתב"ג טרקלין המלך דוד מתחרה בשני הטרקלינים שמפעילה חברת 'דן' לחברות התעופה הזרות. מנכ"ל אל-על דוד מימון, סיפר לאורחים כי החברה תמשיך ותפעל להציע לנוסעים טרם העלייה למטוס ובעת הטיסה שירותים בסטנדרט הגבוה ביותר, במיוחד לאור העובדה כי נוסעים מתמידים ונוסעים במחלקות היוקרה טסים לעתים קרובות, "אנו גאים על ההזדמנות להעניק לנוסעינו שירותים בלעדיים, ייחודיים וברמה בינלאומית ולהוסיף ערך מוסף משמעותי לחוויית הטיסה. השקענו מחשבה רבה בשדרוג ונמשיך ונפעל כל העת להציע לנוסעינו טרם העליה למטוס ובעת הטיסה שירותים בסטנדרט בינלאומי" סיכם מימון, שהודה ליהודית גרסריו סמנכ"לית לקוחות והשירות באל על על תרומתה למהלך החדש. גריסריו מצידה אמרה:"השקענו מחשבה רבה בבחירת השותפים עימם אנו משדרגים את החוויה הקולינרית בטרקלין המלך דוד, בכדי לתת מענה הולם וחווית טעמים מיוחדת לנוסעים טרם העליה למטוס". שדרוג הטרקלין מצטרף למהלך האחרון שהחברה השיקה בחודש שעבר, בו הוצג תפריט חדש לנוסעי מחלקת העסקים בו הושם דגש על שינוי ותחלופה קבועה של המנות המוצעות מדי רבעון, על מנת שלא להציע את אותן ארוחות שוב ושוב. דוד מימון, מנכ"ל אל על, עבר בין עשרות המשתתפים באירוע וביקש לשמוע את דעתם על הקונספט היוקרתי החדש, וסיכם - "השדרוג והשירותים החדשים בטרקלין מעצימים את תחושת "הכי בביית בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: