אא

אל על מגדילה את הצי: מוסיפה מטוס בואינג 777-200 חכור

נוכח הביקושים: אל על מוסיפה מטוס חכור מדגם בואינג 777-200 של חברת התעופה Euro Atlantic, שגם תפעיל עבור אל על את הטיסות. לאיזה יעדים צפוי המטוס לטוס בעונת החורף הקרובה?

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock
אל על מגדילה את צי המטוסים שלה נוכח הביקושים: מוסיפה מטוס חכור מדגם בואינג 777-200 של חברת התעופה Euro Atlantic, שגם תפעיל את הטיסות עבור אל על. המטוס עם צוות של חברת Euro Atlantic ונציגות דייל/ת אל על, יצטרף בתחילת חודש ספטמבר 2022 ויתגבר את לוח הטיסות למגוון יעדים בהם: בנגקוק, פוקט ודובאי. כמו כן, מעת לעת המטוס יטוס גם ליעדים נוספים באירופה כמו אמסטרדם ופריז. המטוס כולל 293 מושבים המחולקים ל-3 מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים. ההושבה במחלקת התיירים היא בתצורה של 30403, מחלקת פרימיום כוללת 24 מושבים בתצורת 2-4-2 ומחלקת העסקים כוללת 30 מושבי עסקים עם גישה ישירה למעבר מכל מושב. ללקוחות מחלקת עסקים ללא מכשיר אישי, יוצע אייפד לצפייה בתכני הבידוק בצירוף אוזניות. לכלל הלקוחות ב-3 המחלקות, יוצע מגוון סרטים ותוכניות בידור באמצעות חיבור המכשיר האישי במהלך הטיסה למערכת הדרים סטרים. אין צורך להוריד את האפליקציה מראש ויש להצטייד באוזניות אישיות תואמות למכשיר האישי על מנת להאזין לתכני הבידור השונים. "הוספת המטוס החכור תאפשר לנו להרחיב את התדירויות ליעדים פופולריים בתקופת החורף בקרב הציבור הישראלי, להציע לוח טיסות גמיש והגעה ליעדים חדשים", אומרים בסניף ישראל של אל על.

לא תרצו לטוס עם Euro Atlantic? ניתן לבטל ללא עלות

לקוחות אל על שירכשו כרטיסים וטיסתם הוחלפה ותתופעל באמצעות חברת התעופה Euro Atlantic, יהיו רשאים, אם ירצו בכך, לשנות או לבטל את הטיסה דרך מוקד שירות לקוחות או באמצעות סוכן הנסיעות. שינוי או ביטול כאמור יתאפשרו בתוך 14 ימים מקבלת ההודעה על שינוי המטוס ולכל הפחות שני ימי עסקים, לפני מועד הטיסה. כמו כן, אל על לא תגבה דמי שינוי למעט הפרשי מחיר/מסי נמל, אם יהיו או דמי ביטול על פעולה זו.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלבואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: