אל על משתדרגת: טרקלין ללקוחות טופ פלטינום, ארוחות בוקר חדשות ועוד
חברת אל על חוזרת לשגרה וממשיכה לשדרג את חוויית הנוסע: החברה צפויה להשיק שורה של מוצרים חדשים בחודשים הקרובים
אל על. צילום: Shutterstock
חברת אל על חזרה לשגרה מלאה ואף הציגה ברבעון האחרון רווחים מזה תקופה ארוכה של הפסדים. במהלך הקורונה נכנס לחברה אורן כהן בוטנסקי, סמנכ״ל שירות לקוחות ונראה כי מאז ביצע שורה של שינויים שמיצבו את אל על בהובלה. כעת נראה כי אל על צפויה לבצע שינויים נוספים לטובת הלקוחות. בין השינויים ניתן למצוא הפעלת טרקלין ללקוחות טופ פלטינום החל מה-18 בספטמבר. שבוע לאחר מכן, ב-25 בספטמבר אל על צפויה להקים מוקד ללקוחות הפלטינום, לקוחות היוקרה של החברה. מעבר לשירות הטלפוני והטרקלין, באל על צפויים להעלות ארוחות בוקר חדשות במהלך סוף ספטמבר, וב-3 באוקטובר החברה תחזור לפעילות של 24 שעות ביממה, בדומה לערב טרום הקורונה.
יש גם בשורה לנוסעים במחלקת התיירים
ב-24 באוקטובר החברה צפויה לשדרג את האוכל במחלקת התיירים בתוך יעדי אירופה הארוכים. כזכור, בימים אלו אל על מציעה כריך בטיסות התיירים לאירופה. מאוחר יותר, ב-1 בנובמבר, אל על צפויה להקים צוות אונליין באתר שילווה את רוכשי הכרטיסים לאורך הדרך, ללא המתנה לנציג. ייתכן ומדובר בחלונית צ׳אט שמוטמעת בתוך האתר.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}