אל על: נציגי נוסעי מועדון הפלטינום נפגשו עם גונן אוסישקין
225 נוסעי מחלקת היוקרה של אל על טוענים להרעת תנאים לאור המעבר לתוכנית הניקוד החדשה, שתכנס לתוקף החל מחודש אפריל הקרוב. אל על: "אנחנו מעניקים את השירות הטוב והמשתלם ביותר"
צילום: shutterstock
נציגי נוסעי מועדון הפלטינום של אל על נפגשו אתמול (שני) עם מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין. לטענת הנציגים, המייצגים כ-225 מנוסעי אל על, החברה מקפחת את נוסעי היוקרה. בחודש החולף הם הקימו קבוצת "לקוחות יוקרה אל - על משפיעים" ושלחו מכתב למנכ"ל החברה גונן לאוסישקין, ליו"ר אל על, אלי דפס ולחברי דירקטוריון החברה, בו הם פרטו את טענותיהם. בפגישה עם מנכ"ל אל על, טענו כי נוסעי הפלטינום נהנים מהטבות ב-3 יעדים בלבד, אליהם טסה החברה: ניו יורק, בנגקוק והונג קונג. לטענתם ב-10 יעדים עיקריים נוספים, חברי מועדון הלקוחות מקופחים. הנוסעים טוענים עוד להרעת תנאים לאור המעבר לתוכנית הניקוד החדשה, שתכנס לתוקף החל מחודש אפריל הקרוב. עוד טוענים הנוסעים כי עפ"י השיטה החדשה, אל על מורידה את צבירת הנקודות ה"אקסטרה" מ-70% ל-60%. כמו כן, טוענים בין השאר חברי הקבוצה כי מספר הנקודות למימוש כרטיס בונוס עלו בעשרות אחוזים, ובחלק מהיעדים אף הוכפלו. בנוסף, לטענתם החל מחודש אפריל רק לקוחות אשר מוציאים בכרטיסי אשראי סכום של מיליון שקל בשנה יקבלו מעמד "פלטינה", כאשר עד כה מי שהיה מוציא 480 אלף שקל בשנה היה מקבל מעמד "פלטינה". מחברת אל על נמסר בתגובה לדברים כי: "חברת אל על מכבדת את נוסעיה, ומעניקה תשומת לב מירבית לנוסעים המתמידים והנאמנים. החברה מקיימת דיאלוג שוטף עם נוסעים. השירות שאנו מעניקים הוא הטוב ביותר והמשתלם ביותר, וכך נמשיך בעתיד".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}