אא

אל על עומדת להיכנס לשוק הביטוח

באירוע לסוכני הנסיעות בתערוכת התיירות IMTM שיבח דוד מימון, מנכ"ל אל על, את קשרי העבודה עם משרדי הנסיעות: "הסוכנים הם עוגן מרכזי בפעילותנו", וסיפר על התוכניות העסקיות של החברה ועל ההצטיידות במטוסים החדשים

אל על ערכה אירוע לסוכני הנסיעות בתערוכת התיירות IMTM אל על ערכה אירוע לסוכני הנסיעות בתערוכת התיירות IMTM

באירוע מיוחד, שערכה חברת אל על לסוכני הנסיעות במסגרת תערוכת התיירות IMTM, התייחס המנכ"ל דוד מימון למגמות בענף התעופה הישראלי.

"למרות שהיו השנה פחות תיירים, חברות התעופה כלכלו היטב את מעשיהם", ציין מימון. "הישראלים טסים יותר ותעשיית התיירות מאפשרת להם לטוס במחירים זולים נוכח האפשרות לייצר עוד ועוד חבילות במחירים אטרקטיביים".

מימון התייחס אף לחיכוכים עם טייסי החברה ואמר: "יש לנו טייסים נפלאים, אבל יש לנו בעיות בתפיסת העולם מולם ובדרישות השכר. אני מקווה שנמצא את הפיתרון. אין כאן צד מפסיד או צד מנצח".

שבחים רבים העתיר מימון על שיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות: "אנחנו רואים בסוכנים עוגן מרכזי בפעילות אל על. אני מקבל תגובות טובות מכל סוכני הנסיעות. ירום ודיש (מנהל סניף ישראל) עושה עבודה מצויינת, וכולנו מאחוריו קשובים לבקשות הסוכנים, שהם שותפים נאמנים שלנו".

על ההצטיידות במטוסי הדרימליינר – 787 החדשים ועל התוכניות העסקיות של אל על אמר המנכ"ל: "לא חסכנו כסף בעיצוב המטוסים החדשים. נצא עם עיצוב חדש ואיכותי ומחלקות משודרגות, והחוויה לנוסעים תהיה משודרגת. כמו כן, נעשה שיתופי פעולה חדשים עם חברות ביטוח. לא מדובר על ביטוחי נסיעות לחו"ל, אלא על כניסה לשוק הביטוח, כולל ביטוחי בריאות, חיים, משכנתאות ועוד. ונוסף על כך, ניכנס לאחזקה בחברת כרטיסי אשראי עם המועדון של אל על".

על מחירי הדלק המסייעים למאזן החיובי של החברה אמר מימון: "אנחנו שמחים שיש רוח גבית לגבי מחירי הדלק, אבל אנחנו ערוכים לכל מצב, כי השינויים יכולים לקרות מעבר לפינה".

מימון התייחס אף לפעילות המתוגברת של חברת הבת, סאן דור, וציין: "קורה דבר גדול בסאן דור, ובכוונתו להכפיל את הפעילות. יש כיום שלושה מטוסים המופעלים ע"י סאן דור, ואם נצטרך נעלה לארבעה".

מימון: "נעשה שיתופי פעולה חדשים עם חברות ביטוח"מימון: "נעשה שיתופי פעולה חדשים עם חברות ביטוח"
מימון: "נעשה שיתופי פעולה חדשים עם חברות ביטוח"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: