אא

אל על: "נמשיך להפעיל טיסות בהתאם לביקושים ולצורך"

בתום הערכת מצב, הוחלט הערב באל על על ביצוע שינויים והתאמות מסחריות בלוח הטיסות תוך התחשבות בשיקולים מרכזיים. החברה תדחה מועד פתיחת הנתיבים החדשים לשיקגו, טוקיו ודיסלדורף. על המועדים החדשים בכתבה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
  מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, אמר הערב בתגובה להחלטת ראש הממשלה להטיל בידוד על כל השבים מחו"ל: "אל על רואה ערך עליון בשימור נתיבי האוויר לישראל וממנה גם בשעת חירום ולכן תוסיף להפעיל טיסות לאמריקה, אירופה ואפריקה וזאת בהתאם לביקושים ולצורך". בהודעת החברה הערב היא מציינת: "בהמשך להודעת הממשלה הערב על בידוד לכל הישראלים השבים מחו"ל ובמקביל הודעות על איסור כניסה לאזרחים זרים לישראל ולמרות הירידה המשמעותית בביקוש לטיסות עתידיות, אל על תמשיך להפעיל טיסות בהתאם לביקושים, מתוך אחריות לאומית לשמר ככל שניתן את נתיבי האוויר מישראל ואליה פתוחים, החברה נאלצת לדחות את מועד פתיחת הנתיבים החדשים לשיקגו ל–28/6/20, לטוקיו ל–29/8/20 ולדיסלדורף ל–3/7/20". לאחר ביצוע הערכת המצב, הערב, הוחלט בחברה על ביצוע שינויים והתאמות מסחריות בלוח הטיסות תוך התחשבות בכמה שיקולים מרכזיים: • שימור הקשר האווירי לישראל לנוסעים ומטען. • בריאות וביטחון הנוסעים והצוותים. • מתן פתרונות ללקוחות החברה. בחברה ממליצים לציבור הנוסעים להקדים מועד טיסתם ולהתעדכן בפרסומים השוטפים אודות הפעלתן של הטיסות.
מנכל אל על, גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'מנכל אל על, גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'
גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג' מדיניות מסחרית: • החברה מאפשרת ללקוחות המחזיקים בכרטיסי טיסה שמועד תחילת נסיעתם עד 31/3/20 לדחות או להקפיא כרטיס הטיסה ליציאה עד 28/2/21 ללא תשלום דמי שינוי וטיפול (בכפוף לשינויים במחיר כרטיס הטיסה ככל שיחולו). • החברה תאפשר ללקוחותיה המתמידים לשמר את מעמד היוקרה במועדון הנוסע המתמיד. חברים שתוקף המעמד שלהם הינו עד סוף אוגוסט, יזכו לשימור מעמדם לחצי שנה נוספת. צפויים עדכונים נוספים ללקוחות המועדון של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: