אא

אמירייטס תפעיל את הסופר ג'מבו A380 ליותר מ-30 יעדים, ומעתה גם לטוקיו

יפן נפתחה מחדש: מטוס הדגל של אמירייטס, איירבוס A380, יופעל מהחודש הבא מדי יום לטוקיו נאריטה כדי לענות על עליית הביקוש, וזאת בנוסף לקו היומי לאוסקה במטוס בואינג 777

A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock
אמירייטס משדרגת את הקיבולת בקו שלה בין דובאי לנאריטה טוקיו שלה ותפעיל את מטוס הדגל שלה Airbus A380 מה-15 בנובמבר, אחרי שיפן ביטלה את מכסת ההגעה היומית והסירה את חובת הבדיקות והבידוד לנוסעים נכנסים. הטיסה היומית של אמירייטס מדובאי תמריא בשעה 02:55 ותגיע לנראיטה בשעה 17:20. הטיסה חזרה מנאריטה תמריא בשעה 22:30 ותגיע לדובאי בשעה 05:30 למחרת. על ידי הקצאת קיבולת נוספת בקו לטוקיו חברת התעופה שואפת לשרת את הביקוש העצום לנסיעות ליפן יחד עם מתן בחירה וגמישות לנוסעים באמצעות הטיסה היומית הנוספת שלה לאוסקה במטוס בואינג 777. השנה אמירייטס חוגגת שני עשורים של טיסות לנמל התעופה הבינלאומי קנסאי של אוסקה.

כפי שפורסם בפספורטניוז, יפן חידשה את הכניסה ללא ויזה לנוסעים בודדים החל מתאריך ה-11 באוקטובר ובכך החזירה את תקנות הכניסה של המדינה לנורמות טרום-מגיפת הקורונה, לראשונה מזה כשנתיים וחצי.

מתכננים לטוס יפן בקרוב? מה היא מציעה למבקרים בשנה הקרובה ? חוויית הטיסה במטוס A380 של אמירייטס מבוקשת מאוד על ידי נוסעים. המטוס מציע 14 סוויטות במחלקה הראשונה ו-76 מושבים שטוחים במחלקת עסקים. לקוחות הנוסעים אל נאריטה וממנה יכולים לצפות ליהנות מהתנאים המרווחים ומהמוצרים המציעים לנוסעים את החוויות הטובות ביותר, כמו הטרקלין המשולב, סוויטות מחלקה ראשונה, ספא מקלחת ומערכת בידור טיסה עטורת פרסים הכוללת יותר מ-5,000 ערוצים. חברת התעופה האיצה בהדרגה את פריסת מטוסי הדגל שלה A380 בהתאם לביקוש הגובר לטיסות. נכון לעכשיו ה-סופר ג'מבו של אמירייטס כבר טס ליותר מ-30 יעדים עולמיים, כשקווים נוספים יוכרזו בעתיד הקרוב.
השוואת מחירי כרטיסי טיסה ליפןהשוואת מחירי כרטיסי טיסה ליפן
טוקיו. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמירייטסטוקיוטיסות ליפןפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: