אא

מצפצפים: 23 נוסעים נתפסו עם בדיקות קורונה מזויפות והורדו מטיסת יונייטד איירליינס

בהודעה משותפת של משרד הבריאות ומשטרת ישראל נמסר כי הנוסעים הורדו מהטיסה ועוכבו לחקירת משטרה. לאחר מכן שוחררו בערבות, נקנסו ופרטיהם נמסרו לשלטונות ארה"ב. כמה מאומתים מגיעים מדי יום לנתב"ג, מפרים את החוק, נקנסים וחוזרים לבידוד?

יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל
משרד הבריאות ומשטרת ישראל הודיעו במשותף כי אתמול, 11 באוגוסט, נתפסו 23 אנשים נוסעים בדרכם לניו יורק עם בדיקות קורונה מזויפות. בעקבות חשד שעלה על ידי חברת התעופה יונייטד איירליינס, נוצר שיח מול נציגי משרד הבריאות בנתב"ג ואכן הבדיקות נמצאו כמזויפות. הנוסעים מיד הורדו מהטיסה ועוכבו לחקירת משטרה. הם שוחררו בערבות, נקנסו וכן נמסרו פרטיהם לשלטונות ארה"ב. עוד נמסר כי נבחנות אפשרויות ענישה נוספות. במאמצי האכיפה בשבוע האחרון אותרו 15 אנשים בכל יום עם בדיקות קורונה מזויפות. כלומר, מידי יום ישנם מאומתים המגיעים לנתב"ג, מפרים את החוק – נקנסים וחוזרים לבידוד.

נזכיר כי באחרונה עלה חשד גם לזיופים בצמידי הנייר המחולקים לכל הנוסעים השבים לארץ אחרי שעברו בדיקת קורונה בנמל התעופה בן גוריון. בעקבות החשד ובהתערבות שר התיירות, יואל רזבוזוב, הוחלט להחליף מדי שעה את גוון הצמיד כדי למנוע זיופים. את צמיד הנייר מקבלים כל הנוסעים שעברו את בדיקת הקורונה, המתבצעת אחרי איסוף הכבודה בטרמינל 3. עובדי רשות שדות התעופה ניצבים ביציאות ובודקים כל נוסע ונוסע. נוסע שלא עונד צמיד, אינו מורשה לעזוב את בית הנתיבות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיונייטד איירליינסמשרד הבריאותמשטרת ישראלבדיקות קורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: