בדרך לשגרה: דלתא אייר ליינס מחזירה חטיפים ומשקאות לטיסות וזה עוד לא הכל
שירות המזון והמשקאות המשולב של החברה עושה את הצעד הראשון לקראת חזרה בטוחה לשגרה ויחזור לפעול החל מה-14 באפריל. בנוסף, החברה מציגה שורת חידושים מרעננים חלקם דיגיטלים
צילום: 123rf
חברת דלתא משיקה משאבים דיגיטליים חדשים במטרה להקל על תכנון הטיסות של לקוחותיה. בין החידושים: מפה אינטראקטיבית המאפשרת חיפוש לפי מחיר וסוג יעד; בנוסף, דלתא תאפשר לחברי מועדון SkyMiles לצבור עד 75% נוספים עד להגעה למעמד Medallion Status ברוב סוגי הכרטיסים, לרבות אפשרות לזכות בטיסת פרס (Award Travel). כמו כן, החברה מחזירה לסיפונה את החטיפים והמשקאות המחולקים במהלך הטיסה ומאריכה את תוקף הכרטיסים שתוקפם עומד לפוג במהלך 2021 – עד סוף 2022, והדבר חל גם על כל הכרטיסים החדשים הנרכשים השנה. "הלקוחות שלנו תמיד היוו הקול שהנחה אותנו בדלתא, והעניין קיבל משנה תוקף בעידן המגפה", אמר מנכ"ל דלתא אד בסטיאן. "בשנה האחרונה שינינו את השירות שלנו כדי להבטיח את בריאותם, בטיחותם ונוחותם של הנוסעים שלנו במהלך הטיסה. כעת, עם התפשטות החיסונים ועם העלייה ברמת הבטיחות בטיסות, אנחנו מוכנים ומזומנים לעזור ללקוחותינו ולהשיב את חייהם למסלולם". "אם במהלך השנה החולפת ההחלטה של דלתא בדבר חסימה של המושבים האמצעיים היא זו שגרמה ללקוחות רבים לבחור בדלתא, הרי שמה שמעצים את האמון של הלקוחות בחברה היום, הוא האופן האירוח המייחד את עובדי דלתא, והחוויות שהם מעניקים לנוסעיה מידי יום ביומו", הוסיף מנכ״ל דלתא איירליינס. "מערכות היחסים שבנינו, יחד עם הידיעה שכמעט 65 אחוזים מאלה שטסו עם דלתא בשנת 2019 צפויים לקבל לפחות מנה אחת של חיסון ה- COVID-19 עד 1 במאי, הם שמספקים לנו את הביטחון להציע ללקוחותינו את האפשרות לבחור בכל מושב במטוס, ותוך כדי כך גם להציע מגוון חדש של שירותים, מוצרים ותגמולים שיתמכו בהם במהלך הטיסה. אנחנו מתגאים מאוד במערכת האמון שבנינו עם הלקוחות אחרי שהקשבנו להם וסיפקנו להם את הצרכים שהיו הכי חשובים מבחינתם, ובגישה זו נדבוק גם בהמשך". מאז שדלתא הנהיגה את חסימת המושבים האמצעיים באפריל 2020, ובמשך כל תקופת המגפה, ההחלטות בדבר הסרת החסימה של המושב האמצעי או הרחבתו, התבססו על התנהגות הלקוחות ושיעורי החיסון. בעוד שמחקרים מדעיים הראו שהסיכון להידבק במחלה במטוסים מלאים, כאשר כולם חובשים מסכה הוא כמעט אחד למיליון, דלתא הייתה חברת התעופה היחידה שהמשיכה במדיניות חסימת המושב האמצעי, במשך שנה שלמה כדי לתת ללקוחותיה שקט נפשי. הדרישה לחבוש מסיכה נותרה על כנה, וכך גם תקני הניקיון של דלתא שהם מהמובילים בענף התעופה. בחברת דלתא מציינים כי הם נעזרים במומחים מביה"ח מאיו ומאוניברסיטת אמורי באטלנטה וכן במנהל תחום הבריאות בדלתא דר' הנרי טינג, שמסייע לחברה בדרך החזרה לשגרה. לקוחות המעוניינים לאתר טיסות לפי מחיר או סוג יעד יכולים עתה להשתמש במפה דיגיטלית אינטראקטיבית חדשה או להשתמש ב'מיילים' כדי לגלות דברים חדשים. כלי זה הנו מרכזי במוקד התכנון הדיגיטלי היעיל של דלתא, שהוא מדריך שבו מרוכזים במקום אחד כל המשאבים לטיפול במגבלות הנסיעה, כל הנתונים לגבי דרישות הקשורות לבדיקות ולכל שאר הדברים הקשורים בנסיעה. החל מה-1 באפריל ועד לסוף שנת 2021, יוכלו נוסעי דלתא להרוויח עד 75% נוספים – עד שיגיעו למעמד Medallion Status ברוב סוגי הכרטיסים, לרבות אפשרות לזכות בטיסת פרס (Award Travel). הצעות אלו הן חלק מהמדיניות שקבעה דלתא להארכת זכאויות, והיא מבטיחה שחברי מועדון Medallion יוכלו ליהנות מהזכאות וההטבות בטיסות גם כעת וגם בהמשך. מעתה יש לחברי המועדון גם יותר זמן לתכנן את טיסותיהם עם ההטבות של Delta SkyMiles ללקוחות עסקיים ורגילים כאחד, הטבות הניתנות למחזיקי הכרטיס "אמריקן אקספרס" – תקופת הזכאות להטבה זו הוארכה עד 30 ביוני שנת 2022. כדי לאפשר ללקוחותיה לזכות בסטאטוס, בין אם מהבית או במהלך הנסיעה, ממשיכה דלתא ומעניקה הזדמנויות מיוחדות להתקדם ולהתקרב לקבלת הסטאטוס Delta SkyMiles Platinum ו- Reserve למחזיקי כרטיס "אמריקן אקספרס".
צילום: דלתא אייר ליינס
צילום: דלתא אייר ליינס עוד בשורה חשובה לנוסעי דלתא היא שהחטיפים שבים לטיסות ב-14 באפריל. לאחר תהליך מקיף של עיצוב-מחדש, שירות המזון והמשקאות המשולב של החברה עושה את הצעד הראשון לקראת חזרה בטוחה לשגרה, עם מאכלים מועדפים קלאסיים ופינוקים חדשים. בתחילת חודש יוני, לקוחות שטסים ב- Delta One או במחלקה הראשונה בטיסות פנים נבחרות מחוף לחוף, יוכלו לשוב ולקבל מנות אוכל חמות, והחל בתחילת חודש יולי יוכלו לקוחות המחלקה ראשונה במסלולים מרכזיים אחרים בארה"ב ליהנות גם מארוחות טריות ארוזות בקופסאות. דלתא גם מאריכה את התוקף של כל הכרטיסים שתוקפם פג בשנת 2021 וגם של כל הכרטיסים שנרכשו בשנת 2021, עד לתאריך 31 בדצמבר 2022. בנוסף, כדי לספק הגנה רבה יותר לכרטיסים נוספים מאריכה דלתא את תוקף הוויתור על דמי השינוי הקיימים עבור כל כרטיסי Basic Economy שנרכשו עד 30 באפריל 2021 – כמו גם של כל הכרטיסים שמקורם מחוץ לצפון אמריקה. דלתא הודיעה גם על ביטול לצמיתות של דמי שינוי עבור כרטיסי פרימיום וכרטיסי מחלקת תיירים (לטיסות היוצאות מצפון אמריקה). בחודשים האחרונים השקיעה דלתא מאמצים בפיתוח תוכנית אבטחת איכות קפדנית בשיתוף ביה"ח מאיו, אוניברסיטת אמורי וחברת רקיט, יצרנית ליזול; התקנה של נקודות חיטוי ושל נקודות אנטי-מיקרוביאליות הפועלות באור אולטרה-סגול בתאי שירותים על סיפון המטוסים; הנהגת טכנולוגיית "תשלום ללא מגע" על הסיפון במטרה לצמצם ככל האפשר נקודות מגע בתהליך התשלום; אספקת מגבוני חיטוי תוצרת ליזול לניקוי אזורים מרובי מגע של הלקוחות בשדות התעופה ובמטוסים, וכן עבודה עם מינהל הביטחון בתחבורה של ארה"ב (TSA) על מנת להבטיח את ניקיונן של נקודות הבידוק בכל נמלי התעופה ברחבי המדינה. כמו כ,ן הודיעה דלתא כי במהלך 2021 יותקן על סיפון מטוסיה WiFi מהיר – זהו מהלך מפתח לקראת הצעת אינטרנט אלחוטי חינם בעתיד, למטוס. דלתא אייר ליינס
דלתא איירליינס. צילום: יחצ חברה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}