אא

בואינג: הצלחה בטיסת הבכורה של מטוס הבואינג 737 MAX

המטוס החדש, המריא לשחקים והשיק את שלב טיסות הניסוי של התוכנית מטוס ה-737 MAX 8. המטוס הראשון יסופק ברבעון השלישי של 2017

מטוס ה-737 MAX 8 מטוס ה-737 MAX 8
מטוס הבואינג 737 MAX 8 המריא היום (31.1) בפעם הראשונה. תוכנית ה-737 MAX, התחילה סדרה של טיסות ניסוי לקראת אישורה ורישיונה על ידי רשויות התעופה של ארה"ב ואספקת המטוס ללקוחות החברה. במהלך הטיסה, נסקו טייס הניסוי הראשי של בואינג, קרייג בומבן והטייס הראשי של החברה, אד וילסון, לגובה 25,000 רגל במהירות 463 קמ"ש, היא האופיינית לטיסות מבחן. במהלך טיסת המבחן בדקו הטייסים את מערכות המטוס והמבנים, והציוד שהותקן במטוס שידר מידע בזמן אמת לצוות טיסות המבחן שעל הקרקע בסיאטל. "הטיסה הייתה מוצלחת", אמר בומבן. "ה-737 MAX טס היטב, ואנו סמוכים ובטוחים כי הוא עונה על ציפיותיהם של לקוחותינו". נשיא ומנכ"ל קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ריי קונר: "הטיסה הראשונה של ה-737 MAX מכניסה אותנו למאה חדשה של חדשנות, המונעת מהתשוקה והיצירה שאפיינו את החברה במאה השנים הראשונות לקיומה", אנו גאים מאד על התחלת סבב טיסות המבחן של מטוס ה-737 MAX, שיעניק ללקוחותינו חיסכון בדלק בשיעור חסר תקדים במונחים של שוק המטוסים צרי הגוף".

המראת מטוס מטוס ה-737 MAX 8

שלושת מטוסי המבחן הנוספים של דגם ה-737 MAX נמצאים בשלבי הרכבה סופיים, והמטוס עומד בלוחות הזמנים הנדרשים לקראת אספקה לחברת התעופה Southwest Airlines ברבעון השלישי של 2017.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: