אא

"בואינג" מציינת 100 שנות פעילות

יצרנית המטוסים המובילה חגגה במקביל לנעילת הסלון האווירי בפארנברו, אנגליה, בו רשמה החברה הצלחה ודיווחה על הזמנות לרכישת 182 מטוסים בשווי כולל של 26.8 מיליארד דולר

צילום: יח"צ|צילום: בואינג|צילום: בואינג צילום: יח"צ|צילום: בואינג|צילום: בואינג
בסופו של שבוע סוער במיוחד, ננעל הסלון האווירי בפארנברו, במקביל לחגיגות 100 שנים של יצרנית המטוסים המובילה- בואינג, שצוינו באירוע גדול בו נכחו עובדי החברה ובני משפחותיהם. באירוע הוצגו תמונות היסטוריות וכן קטעי וידאו, שהוקרנו על גבי מטוסי החברה. דניס מולינברג, מנכ"ל ונשיא בואינג: "עם תחילתה של המאה הבאה, אנו ממשיכים את מחויבותנו למצוינות, ופועלים במרץ להשגת מטרותינו להיות נועזים, בעלי חזון והשראה. רוח החדשנות של מייסד החברה, ביל בואינג, ממשיכה ללוות אותנו כל העת". בואינג רשמה הצלחה בסלון האווירי ודיווחה על הזמנות לרכישת 182 מטוסים, בשווי כולל של 26.8 מיליארד דולר. עוד דיווחה בואינג, על רכישה של 50 מסוקי אפאצ'י מדגם AH-64E ע"י משרד הביטחון הבריטי, וכן של 8 מטוסי סיור מדגם P-8A (פוסידון), עבור חיל האוויר המלכותי. בנוסף, פתחה יצרנית המטוסים בשלושה ימי חגיגות במוזיאון התעופה שבסיאטל ביום ו' האחרון. למעלה מ-10,000 מבקרים הגיעו למוזיאון במהלך סוף השבוע, ביניהם עובדי בואינג ובני משפחותיהם, כמו גם עובדי החברה שכבר פרשו לגמלאות.
צילום: בואינגצילום: בואינג
צילום: בואינג

במתחם נערכה תצוגה של דגמים היסטוריים של בואינג, כולל Douglas DC-3  ו- B-25D Mitchell, כמו גם תצוגה של כל 9 המטוסים מהקו השלם של מטוסי בואינג מסדרה 7- החל מהבואינג 707 הראשון בסדרה ועד לבואינג 787 החדש ביותר. צפו בסרטון המציג את היסטוריית המטוסים:

 
צילום: בואינגצילום: בואינג
צילום: בואינג  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: