אא

בליגה של הגדולים: אל על זכתה בחמישה כוכבי שירות בתחרות APEX

אל על זכתה בתחרות APEX לשנת 2022, בקטגוריית חוויית לקוח המתייחסת לאיכות השירות בטיסה

מטוס אל על. צילום: עידו וכטל מטוס אל על. צילום: עידו וכטל

חברת אל על זכתה בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות, בתחרות היוקרתית APEX לשנת 2022, בקטגוריית חוויית לקוח המתייחסת לאיכות השירות בטיסה. "כחלק מהאסטרטגיה של אל על למצוינות בשירות, אנו משקיעים משאבים רבים בשיפור חוויית הלקוח בכל הפרמטרים. בשל כך, הבעת אמון זו של לקוחותינו ברחבי העולם, אינה מובנת מאליה ואני מודה על שהעניקו לנו את הדירוג המירבי של 5 כוכבי שירות. חשוב לי להודות גם לנשות ואנשי אל על, שבזכות עבודתם המסורה והמחויבות הגבוהה שלהם אנו מצליחים להגיע להישגים גבוהים", אמרה דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על. 

התחרות היוקרתית APEX מתקיימת מדי שנה והצרכנים מכל העולם הם אלה הקובעים את תוצאות הדירוג. המדרגים בקטגוריית חוויית לקוח, בה זכתה אל על, התבקשו לדרג את חוויית הטיסה שלהם, בחמישה פרמטרים: נוחות מושבים, שירות תא נוסעים, מזון ומשקאות,  מערכת בידור וWi-Fi-. "לאחר תקופת הקורונה המאתגרת בעולם התעופה, שכללה בין השאר משבר שירות אמיתי, השקענו רבות בחידוש ערוצי השירות השונים, בתגבור הצוותים בקרקע ובאוויר והשקעה משמעותית גם בחוויית הטיסה. אנו שמחים לראות כי לקוחותינו מסביב לעולם חשו בשינוי ומצאו את הדרך להוקיר לנו תודה בסקרים. עבורנו, הבחירה שלהם בנו, זה הפרס האמיתי״, אמר אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות אל על. 

דירוג APEX הינו חשוב ומשמעותי ביותר, בשל העובדה שהלקוחות הם אלה שקובעים איזו חברת תעופה תדורג גבוה בכל קטגוריה. למעלה ממיליון נוסעים, במעל ל-600 חברות תעופה שונות, משתפים מדי שנה את APEX בחוויית הטיסה שלהם ומדרגים את החברות איתן טסו. הקטגוריות בהן כל חברה מדורגת הן מגוונות, וכוללות תחומים רבים, שיחד משקפים חווית טיסה מלאה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: