אא

במיוחד לאוהבי האימוג׳ים: המוצרים החדשים של Logitech

חברת Logitech משיקה בישראל את סדרת ה-Pop, סדרה חדשה לאוהבי האימוג׳יז. הסדרה כוללת עכבר ומקלדת ייחודיים

המוצרים החדשים של לוג׳יטק בסדרת POP. צילום: יח״צ Logitech המוצרים החדשים של לוג׳יטק בסדרת POP. צילום: יח״צ Logitech

חברת Logitech, המובילה העולמית בפיתוח ויצור ציוד היקפי מתקדם, משיקה בישראל את סדרת Logitech POP - מקלדות מכניות ועכברים אלחוטיים ששמים טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מלא סטייל במרכז. עם סדרת ה- Logitech Pop יוכלו המשתמשים לעצב את סביבת העבודה שלהם, בבית או במשרד, תוך הנאה מביצועים ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב צבעוני ומגוון אפשרויות התאמה אישית.

ה- Logitech POP Keys היא מקלדת מכנית אלחוטית ומעוצבת, המציעה עבודה נוחה ופרודוקטיבית בשימוש ממושך. המקלדת כוללת 4 מקשי Emoji מובנים ועוד 8 מקשים ניתנים להחלפה, לצד עיצוב צבעוני מלא סטייל, חווית שימוש מתקדמת וחיי סוללה ארוכים במיוחד – עד 3 שנים. המחיר מומלץ לצרכן עומד על 499 שקלים.

העכברים האלחוטיים בסדרת Logitech POP מגיעים גם הם בעיצוב צבעוני, הנדסת אנוש מתקדמת, ממדים נוחים ומשקל קל, המאפשרים הנאה מנוחות שימוש בעכבר בכל מקום ולאורך זמן – עם חיי סוללה של עד שנתיים. עוד מציע העכבר גם מעבר מהיר בין מצב גלילה מהירה ומצב דיוק גבוה, הודות לגלגלת Smartwheel מובנית. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 169 שקלים.

כמיטב המסורת של Logitech, כל המוצרים בסדרת Logitech POP מציעים חיבור לעד 3 מכשירים בו זמנית, באמצעות Bluetooth או USB, לסביבת עבודה פרודוקטיבית ונוחה במיוחד. המוצרים בסדרת Logitech Pop זמינים לרכישה בישראל החל מהיום (שני), וניתן להשיג בחנויות וברשתות הנבחרות במגוון צבעים, עם אחריות מלאה לשנתיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: