אא

בריטיש איירווייס משיקה את המותג החדש שלה: בריטיש אוריגינל

חברת התעופה הבריטית משיקה את מסע הפרסום הרב-ערוצי החדש בכל אמצעי התקשורת ואתרים מרכזיים, כשהכוונה היא להתמקד במאפיינים הייחודיים השונים של הנוסעים

צילום: בריטיש איירווייס צילום: בריטיש איירווייס

המיתוג החדש, 'A British Original', הוא חגיגה של בריטיש איירווייס, המבקשת להפוך את בריטיש איירווייס ל'בריטיש אוריגינל'. הקמפיין הפרסומי בוחן את הסיבות האינדיווידואליות והמקוריות שבגללן אנשים נוסעים, אם כדי לפגוש את יקיריהם, אם לקחת קצת פסק זמן או אם כדי להכיר תרבות אחרת.

הקמפיין מתרכז סביב השאלה הנפוצה, שנוסעים נשאלים לעתים קרובות, כשהם נוחתים ביעד חדש: 'מה מטרת הביקור שלך?' אבל במקום לציין את התשובות הסטנדרטיות של 'עסקים' או 'פנאי', מוצגות מגוון תשובות קשורות לנסיעות, המשקפות כל אחד ואחת מאיתנו. אנשי חברת התעופה נמצאים בלב הקמפיין הזה, ומציגים תמונות וסרטים קצרים. הקמפיין כולל גישה מקורית המביאה לידי ביטוי סיבות לנסיעות במספר שיא, ומקיף למעלה מ-500 תמונות ייחודיות ולמעלה מ-32 סרטים קצרים שונים, כולם רצים במהלך החודש הקרוב.

חברת MG OMD טיפלה בכל התכנון של הקמפיין, סיפקה תובנה אסטרטגית וביצועי מדיה, יצרה קמפיין מדיה מקורי ודינאמי. הקמפיין יופיע בטלוויזיה, וידאו על פי דרישה, קולנוע, רדיו, דפוס, רשתות חברתיות ומחוץ לבית, כולל אתרים אייקוניים, כמו כיכר פיקדילי ונמל הית'רו. קמפיין הטלוויזיה יוצא לדרך בתוכניות שיא בערוצי ITV, ערוץ 4 ו-Sky, בהפסקות פרסומות מובילות בתוכניות פריים-טיים מרכזיות.

Hamish McVey, ראש מותגים ושיווק בבריטיש איירווייס, אמר: "רצינו מאוד שהקמפיין הזה יחגוג את המקוריות של הלקוחות שלנו ושל האנשים שלנו. בכל פעם שלקוח עולה על מטוס, הוא עושה זאת מסיבה ייחודית, ואנחנו יודעים שהנסיעות האלה כל כך חשובות. אנו עובדים קשה על ביצוע שינויים חיוביים בחברת התעופה שלנו ומסע הפרסום של המותג הזה מאפשר לנו להציג את המוטיבציה שלנו, שהיא הלקוחות שלנו והאנשים שלנו". אנתוני אוליבר, טייס 777בבריטיש איירווייס, אמר: "כל יום אני יכול לשחק את התפקיד שלי במטוס של בריטיש איירווייס, לוקח לקוחות לכמה מהמסעות החשובים ביותר בחייהם. אני שומע כל כך הרבה סיפורים וסיבות מדהימות שלקוחות נוסעים, וזה מחמם את הלב להיות מסוגל לחגוג אותם. לא יכולתי להיות גאה יותר להופיע בקמפיין הזה לצד אחד משני ילדיי ולהראות לעולם את המוטיבציה שלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבריטיש איירווייסהית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: