בריטיש איירווייס: מערכת דיגיטלית לקיצור תורים בנמל התעופה
בריטיש איירווייס תבחן טכנולוגיה חכמה חדשה מבית Qmatic, שתאפשר לנוסעים מינימום המתנה לצ'ק-אין באמצעות הזמנה מראש של מועד ההגעה לנמל התעופה
בריטיש איירווייס. צילום: 123RF
הטכנולוגיה החכמה של חברת Qmatic, תעבור ניסוי של בריטיש איירווייס למשך שלושה חודשים בטיסות נבחרות, שיוצאות מטרמינל 5 בנמל הית'רו. כאשר יגיע הזמן של הנוסע, שנרשם מראש לשירות, לבצע צ'ק-אין, מערכת ה-Qmatic תודיע לו שהגיע תורו ללכת לדלפק הייעודי וצוות שירות הלקוחות של חברת התעופה יטפל בו. לקוחות שלא הזמינו תור לצ'ק-אין דרך Qmatic, יכולים להמשיך להתייצב כרגיל, או לקבל אפשרות להצטרף לתור וירטואלי, כשהם מגיעים לשדה התעופה על ידי סריקת קוד QR. בריטיש איירווייס תהיה חברת התעופה הראשונה, שתבחן את Qmatic, הנמצאת כיום בשימוש נרחב במגזר הציבורי, ברשתות שיווק, מוסדות בריאות וארגונים פיננסיים ברחבי העולם, בכדי לסייע בניהול זרם הלקוחות. דקלן פולארד, ראש שירות הלקוחות של בריטיש בהית'רו, אמר: "משמעות הטכנולוגיה הזו היא שלקוחותינו יכולים לתכנן את לוח הזמנים שלהם בידיעה שיש להם מועד צ'ק-אין מותאם אישית. אנו חושבים שטכנולוגיה זו, יחד עם אפליקציות נסיעות דיגיטליות, יסייעו לנהל ביעילות את זרם הלקוחות בנמל התעופה בכל עת ולתת ללקוחותינו ביטחון". בריטיש איירווייס, כפי שפרסמנו, בוחנת גם אפליקציות נסיעות דיגיטליות כדי להבטיח שהנוסעים יעמדו בדרישות הכניסה ליעדם לפני הגעתם לנמל התעופה. נוסעי חברת התעופה יכולים כיום להשתמש ב- VeriFLY בכל הטיסות לארה"ב, קנדה וצרפת, וכן בכל הטיסות הנכנסות. נוסעי בריטיש לקפריסין, גרמניה, יוון, איטליה, ספרד ופורטוגל, יכולים כעת גם להעלות את תוצאת הבדיקה השלילית של קורונה ותיעוד אחר ישירות ל-ba.com לצורך אימות לפני הנסיעה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}